Thursday, May 26, 2011

..:: Mr Bee Turns 29! :) ::..

~
My encet lebah turns 29 years old yesterday ~ 25 May 2011 ;) 
Gitar merah tu simbolik 20 tahun + ada 9 love kecik2 wrna merah tu simbolik 9 tahun :)

Ini kek red velvet yang ditempah khas dgn my ex-opismet..Sis Liz nama dia..baking mmg part time job dia..dan this cake serious sedap!ok aku x penah makan kek red velvet :p so gedik la nk try order kek ini..hehe..nk bg orang tp ikut selera tekak sendiri..hihi

Ok this is the real rupa bentuk cake red velvet made by Sis Liz.. ;) aku mmg request biarkan kosong je kt atas sbb aku nk hias dgn coklat huruf2 + bentuk gitar tu ;)

Smalam aku buat surprise party or lebih tepat makan2 for encet lebah..komplot ngn all his friends yg rapat dgn dia at Damai Seafood Village..Alhamdulillah semua yg aku jemput datang..hehe..aku risau gile xde org datang..haha..order mkn byk2 tp mkn berdua je..:p 

Acara potong kek tanpa lilin :p

Ni antara yg datang..masa ni Kak Ani tak smpai lagi..sangkut jem 
From left blakang : Afzan, Anis, Kak Pidah, Sab
From right depan : K Jehan + Mia, Me, Shai and Q 

From left : Daeng, Mr Bee, Mija, Kerol, Abg Lan + Danial

Ok ni pakej lengkap ada kak ani (ke-2 dr knan, dpn) + ayu (bsebelahan dgn aku yg gomok) :p


Macaroon yg di bawa khas oleh Kak Ani ~ Thanks kak! ;) Sedapp! Ni pun aku 1st time makan..penjakun sebentar..haha..slama ni duk tgok gmbr jek :p

Overall, aku rasa sume ok..aku harap org2 yg dtg pun sume rasa ok + kenyang + hepi..hehe..apepun thanks to all yg sudi berkomplot ngn aku nk buat mkn2 ni..hope this one will be a memorable one to my dear encet lebah :) 

Happy birthday sayang! 

Daria : Flash sgt memberi kerjasama kepada aku dlm gmbr di atas ni..like!!kekeke ;D


3 comments:

:: wawahudA :: said...

cantek kek besday adik bee....

alifah@along said...

happy birthday MR. BEE..cantik kek tu selepas decorate tu...pandai u ...kreatif!!red velvet tuuu...wow!!

..::daria::.. said...

Wawa :
Kekeke..stiap kali nk sebut adik Bee..geleman rasa tekak..

Along :
Thanks o/b long ;) hehe..decorate simple2 je long..pasni long blaja la wt red velvet pulak :D Along kn pndai buat kek..hehe