Monday, May 16, 2011

..:: Mok ~ 5 Months Already! ;) ::..


Tajuk entry dah macam nk apdet perkembangan anak pulak..haha..ni kira anak la jugak ni..anak kucing..hehe..anak betul2 blom ada rezeki lagi..hehe..insyaAllah ada rezeki sok ada la.. :)

Pe'el baru..suka tido dalam bakul sayur aku..nampaknya kena beli bakul sayur baru..yg ni dah jadi dia punye :p

Juga suka main tali gitar :p

Tempat menyorok baru 

Sejak musim panas melanda ni, suka jugak lepak dalam sinki bilik air..-_-" 

Kantoi melepak tido dalam beg futsal encet lebah yang wangi :p

buat muka kesian kalau xde orang layan :p

Tido gaya bebas 

Last but not least, gambar last ni dah lama..tapi aku nk upload gak sbb aku rasa dalam banyak2 gambar..ini yang paling lawak skali..bagi aku la..hehe..si mok ni mmg pandai tarik perhatian orang bile semua orang tak pedulikan dia..;p 

Gaya merepek khas dari mok! :D



6 comments:

Noly said...

hahaha..... sweet giler la mok..
nnti leh kawan ngn mimi n avatar

Ani said...

nomaa..comelnyerr Mok ni
kau beli ke??? kat mana eh nak dapt kucing2 camni...aku nak sekor lerr..
btw..my fav pix wud be yg dlm sink tu.. hehe..pandaii dia ye :)

..::daria::.. said...

Noly :
hehe..tgok la tuan dia noly..haha..perasan :p

comel gile nama kucing2 ko noly!mimi tu mesti betina..nama ala2 manja gitu..;) avatar tu sbb muka cm avatar ke?hehe..

Ani :
Aku x beli ani..kwn aku bagi :) kalau kt kedai aku tgok kucing mcm tu RM400++ sekor..huhu..nnti la mok ada anak aku bg ko sekor nak? ;)

Hehe..actually dlm sinki dapur pun dia ada lepak jugak tp x sempat amik gambar..:D

Ani said...

tu la kat kedai mmg mahal punn...
ok. deal with the agreement. nampak gaya Mok pun dah tak lama lagi 'remaja' la tu...huahauahau.

..::daria::.. said...

Hehe..lmbt lagi aku nk cari menantu ani..tunggu mok umo setahun as advised by doctor haiwan :D

15.12.2011 baru genap setahun umo dia ;)

tp don wory, aku copkn utk ko satu :)

Noly said...

Hehehe....

Mimi tu nama je ala2 manja tp perangai mcm tomboi..hahaha

Avatar mmg mcm avatar n manje berlebih...

Aku rase aku silap bg nama kot patutnye mimi dinamakan avatar sbb avatar tu kan tomboi2 sikit n avatar dinamakan mimi sbb manje..

Kekekekeke