Wednesday, April 13, 2011

..::Produk Baru Zealouschoc~Homemade Chocolate Bar!::..

~~~


Yeay!At last berjaya buat homemade coklat bar sendiri! ;) Dah ada produk baru kat Zealouschoc! ;) ;) Dah lama nk buat tapi cari kertas pembalut coklat warna gold + silver tu x jumpa2..smalam cari punye cari jumpe! Malam td semangat buat hehe..kertas warna warni nk wrap coklat tu pulak aku pakai pembalut hadiah lebih2 yg aku ada jek..;) saya terinspirasi nk buat coklat bar ni kerana blog chocolatewrapper dan puan ainie kwn saya ni..terima kasih! ;)

5 comments:

Noly said...

Ouch! OMG!!!
Nice lor..congrate noma...

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

chantekk!! comel2 aje wrapper ko nih noma..tahniah! ade product baru kat zealouschoc!chaiyok2!

ummi mien said...

comel nye. cute sgt2. gla creatip kamu nih.

..::daria::.. said...

Noly : Thanks noly! :D

Ainie : Hehe..wrapper lebih2 je ainie..mekasih ;) mekasih jugak sbb ko byk beri tunjuk ajar & inspirasi kt aku..:)

Ummi mien : :D hihi..thanks mien..

Anonymous said...

Salam..Saya nk Tanya dimana anda mndptkn Kerts aluminium yg silver and gold tu?? Thanx