Friday, April 29, 2011

..::Adik Sapa La Ni::..

~




Dah lama tak cite pasal wany adik aku ni. Malam semalam, dia call aku dalam pukul 9.00 pm. Borak borak, pastu dia tanya aku satu soalan yang aku tak mampu nak jawab..

Wany : Gemuk..mak menantu gemuk dah balik ke?

Aku : Haa?? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..

Wany : Alaaaa..malas aa ckp ngn gemuk macam ni!

Pastu dia terus letak tepon..haha..merajuk..;p aku x tau la pada korang..tp pada aku lawak gile..gelak mcm org gile sorang2 smalam..hehe..mmg confirm aku tak mampu nak jawab soalan tu..sebab aku mampu gelak jek..hahaha..kejam punye kakak..

Wany jgn merajuk ye..mlm kg gemuk bawak balik coklat bar 10 as requested (nk 10..tak agak2..:p siap pesan suh letak cornflakes hancur dlm coklat) :p 


2 comments:

alifah@along said...

waniey..waniey..kelakar ma..kelakar

..::daria::.. said...

hehe..wany yg mkin besar mkin joyah..hehe