Tuesday, March 29, 2011

..::Mesti Cuba! Cendol Hameed @ Pekan::..


Masa akak kawen, kitorang amik cuti lama..dari hari khamis sampai hari isnin..besfriend kazen (bak kata wany) la katakan..so hari senin tu kami balik ke JB dgn lenggang kangkung sbb xde nak rushing kejar apa2..kitorang balik ikut pekan..masa lalu kt tepi sungai kt pekan tu..kami brenti makan kat satu kedai/lori bergerak yg jual cendol + mee goreng..selama ni aku duk cakap je kt encet lebah..cendol kt sini sedappp..tp sekadar cakap dn tengok je la..

kedai/lori bergerak itu yg jual cendol + mee goreng sedapp :D

So kami order cendol sorang satu..aku je over skit..mintak cendol pulut..pastu mee goreng satu..duk kat tepi benteng kt tepi sungai tu..ramai gak orang2 lain mkn kt situ..dapat cendol..belasah dulu..sedap betol la..:p pastu dapat plak mee goreng dia..perghh..lagi sedap!

tgok mee tu owh buat aku teringat2 kesedapannya! ;)

tgok tu makan..kalau pak mertua lalu kat blakang pun x sedar tu

ok ni la cendol pulut aku yg sedap..semngat gile aku nk amik gambar cendol berbekgraunkan lori hameed tu smpai x sedar dh meleleh baik punye ats seluar aku -__-"

kat area tu banyak giler burung merpati berkeliaran atas jalan 

Teringat2 lagi ni..encet lebah siap ckp nnti kita gi lagi eh..kalau korang ada g pekan pastu lalu kt tepi sungai..ushar2 la lori bergerak ni..cuba try test lepak makan skali..kalau x sedap meh mintak gantirugi ngn aku..hoho





3 comments:

Syura said...

Kak..
Kg saya kat pekan..tp kalo tak bace entry akak ni, smpai sudah saya xtau cendol sedap ni. Haha! Thanx btw!

..::daria::.. said...

Owh ye ke syura! ;)
Ok pasni balik kg pegi try ok..order mee goreng skali tau..hehe..welkam! ^_^

~ini an~ said...

alaaaa...dh blk dr pekan baru baca entri ko ni huhu