Tuesday, February 1, 2011

..::We Are Officially Maklong & Paklong Now! ;)::..


Qisya Azra Bt Muhammad Amli :)

Alhamdulillah..adik ipar saya dh selamat melahirkan baby girl pada 31st Jan 2011 (Ahad) pukul 10.45 a.m..;) Kami dah jadi Maklong dan Paklong sekarang..Mak saya dah jadi Mokwan..ayah saya dah jadi Aki..dan Wany jadi Maksu Wany..ini cucu pertama merangkap anak sedara pertama di dalam keluarga kami..tak sabar nak balik Kuantan tengok anak sedara..^_^

Baby Qisya and Mama Nini ^_^

6 comments:

apekkjahat said...

wani dah jd makcik...so tua...hahahaha..congrate amli..

ummi mien said...

congrats pak long and mak long nye. mesti wany tu sgt becok jaga baby.

amly said...

Aboh aka tok aboh
Ma aka opah

..::daria::.. said...

Apekkjahat : Tak rela wany tu jadi makcik..haha

Ummi Mien : Thanx mien..hehe..dia x jaga baby pun mmg dh becok mien :p

Amly : Huk aloh..asik tuka2 je..smalam ma ckp ngn aku Mokwan & Aki..haha..ikut suka laa..;p

Leny Manan said...

qisya xsbr tgu maklong ngn paklong dtg with present hehe..

Norma Zali said...

Hahaha..Qisya kecik2 dh pandai mintak present..ni mesti mama dia ajar ni..hehehe.. ;)