Thursday, February 17, 2011

..::Our New Family Members :) ::..

aaa
Ini la 2 surprise itu. ;) dua ekor anak kucing ihsan dari Sab..mekasih Sab..skarang aku dh ada tanggungjawab baru plak utk jaga anak2 kucing ni..bole wat teman borak2 dn main2..hehe

yg kiri tu nama dia Timmy (Sab bagi) + yg kecik tu blom ada nama..noname..hehe

Melekat je berdua..still takut2 lagi kot ngn tuan baru..

sangkar purple khas aku beli utk diorang..masa beli rasa mcm ok..skang tgok mcm sempit je..sian pulak..nnti aku pk la camne nk wat loteng kt dlm sangkar ni..hehe

Daria : Ok dah tu je..nak balik..main kucing!hehe

5 comments:

~ini an~ said...

ala bestnye bela kucing...ingat kt romeo(betul kot nama dia)...sll anta ko nk gi keje...pastu kawan ko tepon kt opis,tetiba ko nangis...kitaorg sume cuak....pastu ko ckp 'romeo dh mati kena langgarrrr'huhuhu

Cikpid said...

comelnya... ni Afieq kalau tengok mesti geram!!

alifah@along said...

oloh2..org kata, kalau bela binatang, rezeki bertambah2...amin..

..::daria::.. said...

an :
:( aah la..hmpir terlupa pasal so romeo kucing hensem tu..huhu..masa tu kita tgh mkn kt kedai tomyam an dkt ngn opis kita tu..aku ingt aku nangis kt kedai mkn tu lepas housemate aku call ckp romeo mati kena langgar..smpai mata dia terkeluar..huhuhu :'(

cikpid :
:D nnti bwk afieq dtg umh aku main kucing ye!

along :
hehe..aminnnn long :D

..:Sab:.. said...

Gambo kedua tu tgk byk2 kali... garang pulak muka si timmy tu.. heheh..