Thursday, February 24, 2011

..::The One & Only Mok::..

aa
Now tinggal Mok sorang2 di rumah. Doktor kata Mok juga ada simptom yang sama seperti Wok. Jadi doktor bagi ubat-ubatan untuk Wok. Kutu pada badan Mok semua dah dibuang. Dah tak nampak dia garu2 badan kegatalan. Lega.

Ubat-ubatan si Mok


si Mok tido dalam kotak kasut ;p

Pagi2 before g keje bagi Mok makan ubat dulu. Sebelum tido pun makan ubat juga. Hopefully parasit2 durjana dalam badan Mok cepat2 hapus semua!huhu

4 comments:

Qaseh Shahidah said...

huhuhu... cian mok dah xde teman :(

Noly said...

Mok cepat baik ea....Jgn takot mkn ubat tau...

1 more thing mok jgn bagi mama noma ceday2 yea..

..:Sab:.. said...

Timmy!!! ehh... Mok lah... heee...
Mok nak kawan tak? serius ni tanya... Mok nak kawan tak?

..::daria::.. said...

Qaseh :
Sian jugak..:( nanti la mak pak dia ni pikirkan mcm mana..

Noly :
Huhu..seb baik so far dia ok je mkn ubat noly..cuma meronta skit2 jek..skang dia dh makin sihat + aktif..:D

Sab :
Hehe..x biasa lg ye ngn nama baru..:p Mok x reti nk cakap la..hehehe