Thursday, January 6, 2011

..::Wany Si Tunas::..





Smalam wany si joyah call..dia cakap dia dpt jadik pengawas taun ni..kena pakai uniform warna merah mcm dlm gmbr kat atas..berikut lebih kurang perbualan aku ngn si wany..


Aku : Kena pakai uniform merah tu setiap hari ke baby? 


Wany : Tak la..hari Isnin ngan Jumaat je..kalau hari Selasa kena pakai baju Tunas..


Aku : Owh..Tunas Puteri eh?


Wany : Bukan la gemuk..Puteri Tunas..


Aku : Eh..gemuk dulu pun Tunas Puteri jugak la..bukan Puteri Tunas..


Wany : Puteri Tunass laaa..baby tengok cikgu tulis kat papan hitam Puteri Tunasss..


Aku : Erk..ye la..ye la...Puteri Tunas.. T_____________T


Daria : Skang memang skolah dh tukar panggil "Puteri Tunas" ke eh? (-__-")

4 comments:

..:Sab:.. said...

cakkk!!!
wakakaka kelakarnya... ye ke puteri tunas tu... nnt kita tanya sepupu kita yg cikgu tu la hihi...

ummi mien said...

merah cam traffic light. bagus la wat kaler cenggini. dr jauh dh nmpk pengawas dtg nk kantoi. muahaha

..::daria::.. said...

sab :
haha..klakar kan? Puteri Tunas mcm x kena je bunyinye..mls nk gaduh ngn adik sndiri..iye kan aje la..:p

mien :
tu la pasal..merah gile..haha..aku kena pesan kt dia ni..jgn jadi pengawas yang GIPANG..nanti kena pulau lak..hehe

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

hahaha gila klaka putri tunas.. tak penah dengar pun.. cikgu pun ntah ye ntah tidak.. hahaha