Tuesday, January 18, 2011

..::Sape Menang Contest Budak Baju Pink..Angkat Tangan!::..


Contest bertajuk Ce Teka Ce Teka dh berakhir..thanx pada sapa2 yg sudi mencuba nasib anda menjawab soalan2 merepek saya itu..since takde orang bole jawab ketiga2 jawapan dgn betul..so aku pilih pemenang berdasarkan jumlah jawapan diorang yg betul..ok sebelum tu ni jawapan bg soalan2 tu..

1) Ce teka ce teka yang mana satu aku dlm gmbar di atas?
    Barisan depan sekali, paling hujung belah kanan..yg tegak mcm tiang tu 

2) Berapa umur aku masa tu?
    8 taun..iaitu Darjah 2..kalo korang perasan..aku paling besar skali antara kwn2 sume..:p 

3) Agak-agak apa lagu utk persembahan aku tu?
    Lagu "Lambada" la...haha..itu lagu paling 'in' antara skolah2 rendah kt Raub masa tu..;)

Ok..masa dh time..pemenang yg berjaya jawab dua soalan teratas dgn betul ialah...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


clap clap clap! Ok cik wawa kentang..nanti aku pos hadiah eh..tahniah! nah sekalung bunga gantung kt leher! ;) 

3 comments:

:: wawahudA :: said...

huhuhuhu..sobsobsob...
tisu please...(diva gile minta tisu)

hahahaha...

Nur said...

haha..diva gila
(diva itu gila)

..::daria::.. said...

wawas :
gaya mcm menang award..poyos..haha

nur :
hahahaha..aku x ckp eh waa..aku tumpang gelak je ni..hahaha