Tuesday, January 25, 2011

..::Happy Birthday My Lovely Sis Wany! ;) ::..


Hari ni hari lahir adik kesayangan saya yang ke-9 tahun.. ;) kejap je dah darjah 3..masa dia baby lagi aku rasa mcm eh lambat betul la kau ni nak besar wany.. 


ke'rabbit'an terserlah..kalau aku ejek..dia akan ckp..alah..gigi gemuk pun sama (-__-")


 pandangan sisi muka mcm org besar wany ni..kusyuk tgok katun


ni gambar taun lepas..masa ni dia darjah 2..aku + encet lebah amik dia balik skolah


hobi sama ngn abang ipar..suka membaca :)


sawan melompat @ pulau redang..selain dari sawan pasir

suka binatang..tak kira mamalia or reptilia -__- ..ada harapan jadi doktor haiwan

with ma + abah :)

Gemuk doakan baby (dah tua2 pun panggil baby lagi :p) panjang umur..hidup diberkati oleh Allah..berjaya dalam hidup..jadi budak yang baik dan pandai..yang membanggakan kami semua..dan gembira selalu..Aminn :)


Sempena birthday wany kali ni..nah video khas utk kamu semua..ya..adik saya ini masih sengal seperti masa dia berumur 4 tahun lalu nyanyi lagu macam2 dulu (paksarela :p) ..cuma kali ni x main dah nyanyi lagu Old McDonald or Twinkle2..skang dh beralih ke lagu California - Phantom Planet..hehe

3 comments:

..:Sab:.. said...

nak ucap jugak, Hepi besday Wany!

alifah@along said...

wanieyyyyyyyyyyyyyyyy..happy birthday!!makin besar dah ...tak lama lagi, blh buat blog la..hehhehe

Miss Tatie said...

hi. singgah sini jap boleh?
nak minta tolong..
tolong like entry no 80
kat cstproduction.blogspot.com

no 80 tau
time kasih
;)