Thursday, December 30, 2010

..::Tag Terakhir Tahun 2010::..



ini la cik puan pawah dgn anak daranya yang berani mengetag saya..gambar diambil secara berani tanpa kebenaran dr blog beliau..hehe


Ok tanpa membuang masa, meh saya jawab soalan2 anda ye pawah..ni mungkin akan menjadi tag terakhir utk tahun 2010..harap2 xde lagi insan2 yang berani tag aku sebelum masuk 2011..hehe


1. Apa benda paling penting dalam hidup anda?
Nak ikutkan banyak benda penting..tapi terpaling terpenting..aku rasa henpon la kot..yang x kena bar :p


2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
Nasik goreng + paru goreng + begedil seketul for pagi tadi punye breakfast :)


3. Di mana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
Belah aku kt indera mahkota, kuantan..tema kaler purple..belah encet lebah kat jasin, melakau..tema kaler baby blue..


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Ofkosss..dulu, kini dan selamanya..cewahh..goli den


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Sampai aku masuk liang lahad..insyaAllah..


6. Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
Majalah cleo..teruja tgok ada shampoo kecik free :p


7. Antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Abah saya :|


8. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Saya nk jumpa org yg bole jaga saya + sayang saya sepenuh hati..dah jumpa dah :)


9. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Mestila..tp bukan dgn tulang empat kerat sendiri..tulang mesin basuh..hehe


10. Di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
Saya mau pegi Holland :)


11. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Saya suka peluk..x kira la dipeluk or memeluk..ngee..peluk bole kurangkan stress kamu tau? Dulu penah baca somewhere..suami isteri digalakkan berpelukan at least 17 kali sehari..:)


12. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
1. Dia adalah salah seorang ahli the yuls yg ditubuhkan secara x rasmi masa zmn uitm dulu
2. Sudah berkawen dan ada anak sorang..jgn cuba nk ngurat2 dia
3. Dia duk nun di Selangor sana..wpun jauh di mata tp dekat di hati..cewah


13. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?
Boleh kata hari2 pasang lately..smpai opismet boring muntah ijau :p
Decode - Paramore
Decorated - Yuna
The Scientist - Coldplay
Jangan Tinggal Daku - Seven Collar T-Shirt
Fragile - Seven Collar T-Shirt


14. 3 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?
a) Anie
b) Wawass
c) Alifah


Jawab jangan tak jawab!hehe


Daria : Ok pawah..hutang gua udah selesai..;) Anyway, selamat bercuti esok korang sume..(orang lain penat2 main bola smpai nk tercabut kaki..kita sume dpt cuti jugak..keke..tapi xpe..aku suka!hehe)

0 comments: