Friday, December 10, 2010

..::Eidul Adha 2010 : Part 2::..


Agak berkurun aku nk apdet cuti2 raya Haji aritu..haha..niat di hati tu ada..tapi x berkesempatan..laswik dgn auditnya..alasan alasan..hehe..ok ni cite hari ke-2..siang hari aku + encet lebah keje..so diorang lepak2 kt umh je..thari aku tapaukan nasik..so malam lepas mahgrib baru keluar jalan2..

Wany beria2 sangat nk pegi Danga Bay ni..nak main benda2 alah ala2 funfair tu sume..so layankan aje la..

tgok cawan ni pusing2 aku dh pening mual sume..blom naik lagi..hoho

wany yg ceria sblom dia down sbb kuda dia statik x macam kuda org lain bole turun naik..haha

abah pun main tembak2

ma + wany main kaut2 itik..layann..dijamin ada hadiah :p

seb baik ada amly yg nk teman wany main gajah terbang ni ;)

dan nasib baik jugak aku x masuk Vortex ni..haha..wany masuk ngn encet lebah..diorang kata merepek..buat pening pale je konon2 mcm jln atas angkasa :p

mainan bulat2 kt blakang tu aku x main..tapi mcm best je eh..cuba fokus laki yg senyum kambing tu..perasan aku amik gmbar dia agaknya :p

ni last stop..Petting Zoo..kami sume masuk kecuali abah + ma

ada burung kakak tua

ada rabbit..itu jari wany yg cuba nk bermesra dgn rabbit tu tp bolayan

x tau binatang apa..tapi comel dia tido telentang..hehe

rimau yg stone..sbb dh diberi pelali before show..ko kuis2 kaki dia pun dia x sedar :p

encet gajah yang sekor2..sian dia..dh la kaki berikat setempat..

Lepas dh setel jalan2 kat Danga Bay..pegi isi tembolok dekat Anjung Warisan..kedai makan yg atas pokok tu..kalo sape x tau..ni kedai makan dlm cite Dunia Anita..dulu aku penah bwk diorang bukak pose kt sini..masa tu wany kecik lagi..x sekolah lagi..bukak pose sekali ngn wawa..:)

abah + ma..abah wajib la order tomyam sotong dia :)

nini + amly

Wany nk duk atas pokok..tapi full house pulak..so duk bersila bawah pokok pun jadik la..makan busat smpai nk pecah perut..hehe..pas sume dh kenyang..gerak2 khas pulang ke rumah dn titon..setel sudah cite cuti2 raya haji ke 2! :D

2 comments:

..:Sab:.. said...

semua game amly temankan wany eh? hehe...
ada 1 gambar..yg abah noma menembak tu... ada org kat sblh tu mata keciiikkk je... ;p

..::daria::.. said...

Aah sab sume game amly yg temankan wany kecuali yg vortex tu hasbi yg teman..hehe..noma malas..haha

Org seblah tu mmg..asal tgok benda jauh skit jek..kecikk je la mata dia jadik..;)