Tuesday, November 23, 2010

..::Wany & Slip of Tongue::..



Tak bole nak apdet cite Hari Raya Haji 2010 lagi since gambar2 sepanjang 6 hari blom habis kumpul lagi dari macam2 sumber..encet lebah, amly, phone sendiri..tapi ada satu cite pasal wany yang aku xkan lupa sampai bila2..;) kejadian berlaku dalam kereta masa otw nak balik umah dari makan kat Banafee Village..kami berlima dlm keta : aku, encet lebah, amly, nini + wany..


Wany : Gemuk, jalan ni kalau kita straight bole pegi "Singaparu" eh?

Aku : Ha??Singaparu??hahahahahaha


diikuti gelak ketawa oleh amly, encet lebah dan nini..wakakakakaka..macam nk pecah tingkap keta..ada ke Singaparu? nasib la wany dapat akak, akak ipar, abang + abang ipar jenis kuat nganjing sume..hahaha..memang sampai ke rumah tak habis lagi nganjing..siap nganjing kalau singapura dilanggar todak..singaparu dilanggar apa?PUYU???..hahaha..seb baik wany tak merajuk malam tu..takpe la wany..bukan selalu bole gelak2kan wany mcm tu..hehehe

Daria : Aku rasa slip of tongue tu biasa je kan..aku pun slalu 'kacap telabik'! ;)

6 comments:

lydzar said...

hahahaha seb baik wany pemaaf orangnya.. singaparu ada dalam atlas planet mana ek?

..:Sab:.. said...

wakakakkaka....adoii laa.. smpai senak agaknya perut korg gelak kan...

ida adnan said...

comelnye si wany ni noma...
singaparu...
blh paru2 berair mcm ni kalo gelak guling2..

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

hahahahahahaaaa....gile ko..tergelak besar aku kat opis nehh..kelakar weh..dapat aku bayangkan korang gelakkan wany dlm kete..mesti bergoyang2 kete dibuatnye..hahahaa..

mawarbiru said...

sian kat wany..
tp klakarlah...hehehe..

..::daria::.. said...

lydzar :
dia pun kuat ejek orang..so bila dia kene ejek..dia kena redha la..hahaha..hanya wany tau singaparu tu kt planet mana ;p

sab :
mmg pun sab..smpai keras2 perut + keluar air mata gelakkan dia..haha

ida adnan :
haha..seb baik ada wany penceria suasana..hehe..dh lama x gelak terbahak2 rmai2 mcm tu ;)

aini :
hahahaha..serius lawak aini..bila tgok muka dia terkulat2 tu mmg xde dah rasa kesian..kasik nganjing baik punye..gamat kereta..hahaha

mawarbiru :
hehe..ala mawar..skali skala..hehe..wany tu pun sebenarnya jenis kuat nganjing jugak wpun kecik lagi..;p