Friday, November 19, 2010

..::Ujian Kesetiaan::..


2 orang kesayangan saya..akak + wany ;)

Semalam, 18 November 2010, my bestest kazen in the world..si akak telah selamat dirisik..Alhamdulillah..aku suh dia send mms satu gambar dia..hampeh tak dapat2..henset bateri kong la ape la..apepun congratz my kazen! ;) dengar2 si akak ni nk kawen bulan 3 taun dpn..semoga semua yang dirancang berjalan lancar..insyaAllah..


Sebab dia lembap sgt nk mms gmbar dia..aku terfikir nk kenakan dia dgn sedikit ujian sms..hehe..smalam aku ada no baru..official utk kat opis jek..so aku sms akak guna no tu..


Aku : Hi..bole brkenalan?


Akak : Mana dapat ini no?


Aku : Itu tak penting..awak x jawab lagi soalan saya..bole x?


Akak : Penting bg sy nk taw..zmn skg zmn putar belit..i'm not single, cr yg single la nk kenal2


Aku : Sedangkan kpl terbang kt langit pun org bole rampas..inikan pulak org..awak blom kawen lagi..ada can lg kan?


Akak : Eh sape neh?tayah nk ngarut2 ah, no neh sy baru je tuka da disturbia..haish..tayah buang ms k, sy pn mls nk buang kredit..daaa


Aku : Syabas!Anda lulus ujian kesetiaan..hahahahahahahahahahahah


Akak : B**I


Hahahahaha...jawapan dia yg last tu menunjukkan dia dh tau sapa aku sebab dia sms dekat henpon aku yang sebenar..hahahhahaha..

2 comments:

alifah@along said...

wahhhhh..congrate akak...mmg setia minah ni...

..::daria::.. said...

thanx bg pihak long..;) lepas ni kita tunggu giliran along pulak deh..aminnn