Thursday, November 18, 2010

..::Trip to Sarawak 2003::..


Happy belated hari raya haji semua! ;) (aci ke gitu?hehe) smalam punye cite raya with family will be updated later..cukupkan jalan2 cari makan smpai ahad ni dulu..ni pagi tadi bukak2 fesbuk..tgok si awin kawan lama msa kt uitm, ada upload gambor2 masa zaman diploma..trip to Sarawak..taun 2003..gile lama..dh 7 taun..rajin ko scan win..zaman ni kamera kodak lagi..style hardcopy belaka..xde softcopy2 ni..old skool abes! ;p


cikpid, awin, omputih mana ntah (yg tgh skodeng nogiey), aku + nogiey..lokasi kt bridge construction site somewhere in sarawak i don't remember..hehe..


ini awin..member baik aku zaman diploma..merangkap my roomate kt umah sewa dulu

lokasi : tugu kucing kat tengah2 bandar kuching..dekat jek dgn waterfront..baru lepas dinner McD kt blakang nun..dari belakang kiri : nogiey,syikin,cikpid,pak uban,pawah ,kt bawah dari kiri : nisa'a, awin n me ;)

kat umah sapa aku x ingat..baju kuning (baca : pak uban) tu ada jek kt dlm setiap gambar :p

ni kat asrama CIDB..kitorang tido sini..hari2 dgr budak2 asrama ni pasang lagu arwah Achik Spin + Nana, lagu yg femes tu..bola2 api..;p

ni kat pasar Bau..pasar ni located kat sempadan antara Sarawak ngan Indonesia..mcm2 ada jual kat sini..i remember bought my first 'dream catcher' here dgn harga RM10..tapi aku bagi kazen aku as souvenir..:)

Daria : Zaman2 diploma kt Uitm koya kasut Converse, suar Levi's, beg Wild Channel..haha..sungguh tidak matang :p 

3 comments:

honey bunny said...

mmg x matang!!! hahhaha.. gambo akak n kak awin yang las nie, nampak aku kurus sgt..

..:Sab:.. said...

noma! gambo noma kat bas tu kan... gaya berdiri mcm hasbi... hehehehehe....

..::daria::.. said...

honey bunny :
kannn..kurus giler..siap suar longgar lagi..haha..skarang..kusss semangatt..:p

sab :
like husband like wife la sab..hahaha