Monday, November 1, 2010

..::Mak Ko Sehat?::..


Macam mana nk keep in touch dgn family eventhough duk jauh2?mesti la through phone kan..selain dari tu?through blog..hehe..itu pun kalau diorang apdet selalu la..tadi ada sorang kawan aku tanya..


Kawan : Mak ko sehat?


Aku : Sehat..baru tadi aku nampak kat fesbuk..main game apentah..then i know she's happy..(and healthy of course) :)


Yeah..fesbuk pun dh jadi tempat aku bole tengok mak aku ke..kazen aku ke..wany ke..samada diorang hepi dgn bermain game or tgh sedih by status diorang..but it's good isn't it..at least you know how they are doing..from kejauhan.. ^_^

 daria likes this too! ;)

4 comments:

lydzar said...

wahh canggih makcik normah layan facebook gak

..::daria::.. said...

hehe..mak sapa la tu ;)

ciPuding_7 said...

bos aku beli iphone4. sblm ni dia dok tgk skali imbas je kitorg dok berfesbuk2 ni.. dia kate dia tak layan fesbuk. bila ada tepon baru ni dia kate dia tak guna pon function2 dlm tu.. siap nk buat fesbuk. terbeliak mata memasing pahtu blah beramai2..

sbb..

masing2 nak lari xmo add dia as friend. sah2 hari2 dok merungut psl keje kt fesbuk. hahaha..

ciPuding_7 said...
This comment has been removed by the author.