Monday, November 29, 2010

..::I'm Extremely Happy!! :D ::..




Nak tau nape aku HAPPY SANGAT2?? Kat bawah ni jawapannya! ;)



Akhirnya aku x perlu kerja pada hari sabtu lagi dah..hehehe..sebagai ganti aku kena balik keje lewat 1/2 jam dari biasa..iaitu pukul 6.00 p.m..takpela..aku x kisah langsung balik lambat pun sbb selama ni pun mmg aku slalu balik lambat..happynyaaa...:D :D balik ni nk masak mee bandung laa..guna perencah segera puan sab bagi aritu..hehehe..lalalalala..gumbira gumbira..

Daria : Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah ^_^

7 comments:

:: wawahudA :: said...

noma sabasssss...
pasni leh la jadualkn xtvt jimba ramba pada ari sabtu tanpa ragu-ragu...


yeaayyy!!

faiezah said...

best..best.. bleh bergembira+buat aktiviti bebas di hr sabtu.. hehehe.. (",)

~ini an~ said...

wahhh bestnye...aku gak yg keje hari2 huhu

Puteri Ogy said...

wahhhh.. tinggal daku je la yg keje di ari sabtu tp mujo.. mujo alternate..

tp masih jeles
T____T

mawarbiru said...

wah..bestnyer tak keje ari sabtu..nak gak...

alifah@along said...

hahahhha...boss noma mcm dengar2 je masalah ni...happy..happy...mmg blh buat kenduri ni ma....

..:Sab:.. said...

oohh..patut la... hehee...
yeayyy!!! tumpg hepi jgk la.. ;p