Friday, October 22, 2010

..::Welcome To The World Hani!::..


Sepupu aku belah mak bertambah lagi.. :) kalo x silap aku..sepupu latest aku ni lahir 11hb October 2010..ayah baby ni adik mak aku yg no 7..kitorang panggil dia ayahmat..


Hi..nama saya Hani Syaznie Ikma Bt Muhammad :)


cuba teka mana satu ayah si baby Hani tu? :p

Penat aku carik dlm pc aku gambar ayahmat ngn wife dia..tapi xde pulak gambar diorang berdua..yang ada gambar team liga bola galing kt atas ni jek..ayah si Hani tu yang satu satunya pakai kopiah putih tu..jgn tanya aku nape dia amik gambor posing mcm tu..haha

Daria : Seronok tgok orang dapat baby :)

5 comments:

pawah said...

amly, kezen ko adik akak (syafiq eh nama dia) dgn ayah mat ko same je muka diorang kan?

..::daria::.. said...

muka diorang memang lebih kurang jek pawah..amly tu penah la ada org ingt dia tu ayahmat..:p

syafiq tu bukan adik akak..adik akak yg pakai songkok tu dgn yang mencangkung baju hijau tengah2 tu..hehe

pawah said...

baju biru laut V neck berdiri kanan skali tu sape? tu muka lebih kurang jgk. aku ingatkan itu syafiq tu.. hehehe..

..::daria::.. said...

ha itu mmg betul syafiq pawah..:) ingt ko eh..bagus2..sel2 otak bersambung..hehe

amly said...

skill cangkung tu yang dapat anak tu...