Friday, October 1, 2010

..::Nak Cat Rumah Bole Panggil Orang Ini::..




Kat atas ni aku curik dari fotopages painter umh aku..;) sebelum raya aritu..minggu terakhir bulan pose..kami cat living hall..my comment..hasil kerja painter ni kemas dn cantik..aku recommend la sapa2 nk cat umh panggil dia ni..kalo nk tengok hasil kerja dia yg lain..tgok fotopages dia tu..sume gambar rumah or kedai yg dia cat dia akan upload kt fotopages dia..tapi aku rasa servis mengecat dia ni area JB je kot..eniwei sape2 ada berminat nk cat umh..ni contact no dia..013-7740074..nama?erk..aku lupa..(-__-")

Daria : Encet painter ni suka2 je letak nama encet lebah yg bukan2..sejak bile laki aku tukar nama jadik Encet Hasbul?hahaha..

8 comments:

lydzar said...

aku baru nk komen pasal nama hasbi tu noma..bila masa pulak dh bertukar kan? hihihi

honey bunny said...

encek hasbul?? dah xde r encek lebah (bee).. kalu encek hasbul?? encek BULat r kot eak..

CT said...

OOooo..dari org JB ker? kat mana ekk? akk JB gk ni..jmpt dtg rumah nnt leh kenal2 dgn akk...

pawah said...

dia nak taruk nama hasbullah awang sebenarnya..

cantik weh combination cat dan workmanship.. rate dia brape? harga skali dgn harga cat ke ape?

..::daria::.. said...

lydzar :
ha tu la liza..1st thing yg menangkap mata aku masa tgok pic tu is nama HASBUL tu..haha..klako2

honey bunny :
encet BULat?kekeke..mcm lebih sesuai utk bini dia jek..haha

CT :
kak..sy org kuantan yg duk JB..:) umah sy kt Nusa Idaman kak..akak pun jemput la dtg beraya umh kami :)

pawah :
Hasbullah Awang?wakakaka..

erm..aku aritu bayar upah jek..dia amik lump sum satu living room RM250..termasuk cat dinding + ceiling + cornice..cat aku beli sndiri..kalo nk suh dia belikan cat pun bole..tapi dia up skit la nanti..

apekkjahat said...

hasbi bulat = hasbul...pic beso xde ke..

Anonymous said...

Tapi kalau sesiapa nak cat rumah area Kuala Lumpur, Selangor atau Negeri Sembilan boleh pergi blog nie http://mytukangcat.blogspot.com yang nie memang aku recommend. Kerja kemas berkualiti dan harga terrendah yg aku jumpa.

..::daria::.. said...

apekkjahat :
pic beso xde la encek..aku x amik gmbar pun masa dia cat tu..hehe..

datang umh laa tgok live ;)

en anon :
thanx a lot for sharing! :)