Tuesday, October 19, 2010

..::Conversation::..


wany + jasmin azzahra

Conversation 1

Pada satu malam, wany telefon aku..masa tu aku kt umah tgh lepak2 tgok tv..

Wany : Gemuk, umah gemuk ada lampu tak?

Gemuk : Eh..mesti la ada..kenapa?

Wany : Umah baby takde lampu ni..

Gemuk : Haa..takde lampu??

Wany : Aah..baru je takde lampu..baby duk dalam gelap ni..

Gemuk : Laa..umah blackout ke?

Wany : Aah..blackout..

Gemuk : Lain kali ckp la blackout ke takde letrik ke..bukan takde lampu..hehe

Wany : Alaa..sama la tu..

Conversation 2

Pada satu hari, lebih kurang 13 taun yang lalu..masa tu aku tgh baca buku atas katil..

Kawan : Ko tau tak..ilmu tu dlm buku tu pun takut nak masuk kepala bila tgok muka ko masam macam tu..

Aku : Erk...(-__-") (masam sgt ke muka aku ni?)


Conversation 3

Pada satu hari Selasa, iaitu tak sampai 10 minit yg lepas..masa tu aku tgh ngadap pc..

Pak Haji : Noma..awat aku tgok ko ni mcm bermasalah je..ada masalah apa?

Aku : Eh mana ada la haji..nampak mcm ada masalah ke? (gelabah sambil susun2 file)

Pak Haji : Erm..sebab nampak la aku tanya..ko takyah la pk sgt apa si yusri (GM) tu cakap..

Aku : Eh..takde kena mengena dgn dia la haji.. (main tembak je haji ni)

Pak Haji : Erm..masalah suami isteri tu biasalah..

Aku :  Eh..mana ada masalah ngn suami ji..(main tembak lagi :p)

Pak Haji : Dah tu apa aku bole tolong..rumah dh beli..nak pening apa lagi?

Aku : Hehehe.. (speechless..aku tak tau nk ckp apa)

Pak Haji : Xpe la..banyak2 sabar na..

Daria : Menyorokkan ekspresi muka adalah antara perkara paling susah dalam dunia ni bagi aku..huhu (-__-")

2 comments:

..:Sab:.. said...

mmg agak sukar... terutama bila berdepan dgn org pemberi masalah tu... :)

..::daria::.. said...

btul tu sab..

biasanya kalau bole lari dan elak..noma angkat kaki dr menghadap muka pemberi masalah tu..:p