Wednesday, September 8, 2010

..::Selamat Hari Raya!::..



Selamat Hari Raya!

Lusa dh raya weh! ;) rasa mcm kejap je eh pose taun ni?pose..x pose..pose balik..eh dah abis dh pose!hehe..malam ni kami nk blik segamat..umah my PIL..raya sana dulu pastu baru balik kuantan..

sempena hari raya lusa ni..aku nk mintak ampun dan maaf dari hujung rambut sampai ujung kuku kaki kat sume kawan2 yang baca blog aku ni..harap dihalalkan segala yang terlebih terkurang..0-0 yek! bagi pihak aku, aku dah maafkan korang sume..itupun kalo korang ada wt silap ngan aku la..hehe

so..Selamat Hari Raya Idulfitri kawan2 sekalian..semoga raya ni menjadi raya yg gembira dan bermakna untuk semua..drive safe sapa2 yg nk balik kampung..come back in one piece..insyaAllah.. ^_^

Last word, jemput datang rumah hamba raya ni eh! ;)

2 comments:

..:Sab:.. said...

Selamat Hari Raya!
Lama cuti eh noma.. syoknyeee... kita dah naik keje esok... huwarghhh... ;p

..::daria::.. said...

Selamat Hari Raya juga sab! ;)

lama x lama sgt la..rabu dh naik keje..hehe..owh malas betul la nk keje..hati tertinggal kt kampung..hehehe