Tuesday, September 7, 2010

..::Berbuka Apa Hari Ini?::..



ketam masak lemak cili padi 

Berbuka apa hari ini kawan2 sekalian?Hari ni aku ada special guest nk berbuka sama2 kt umh aku..dh lama x jumpa dia..padahal duk bukan jauh sangat pun..hehe..biasa la masing2 bz..aku pulak wiken mmg jarang ada kt sini..kalo tak segamat..kuantan..kalo tak kuantan..kl..:)

aku ni balik keje kul 530 pm..comp xde bagi balik awal pun mcm tahun lepas..sedih..sbb mmg kalut aa nk masak kalo balik 530 pm..nk smpai ke rumah kena harung jam dulu..ye la..kul 530 tu la sama2 berlumba ngn orang lain nak balik jugak kan..smpai umh..dh kul 6 lebih..huhu

so..utk tetamu ini hari..lunch hour aku balik pegi pasar + balik umh masak..gigih2..so kat atas tu adalah hasilnya..masak mcm katun..katun pun x masak mcm aku..hehe

ok la..aku nk smbung keje..rindu nk apdet blog..tapi apakan daya..keje bertimbun..sapa2 yang baca entry aku ni..aku nk ucapkan selamat berpuasa & berbuka..bubbye! ;)

2 comments:

..:Sab:.. said...

sedapnya!!! huhuu... nnt kita gi umah noma nk makan lauk ni jgk... ;p
anyway...selamat hari raya juga utk noma berdua ye.. :)

..::daria::.. said...

blom rasa dh tau sedap sab? ;) hehe..

bole je sab..nanti lepas raya dtg mkn kt umh noma k..piknik..noma masak lauk tu :)

selamat hari raya juga sab! :)