Friday, August 27, 2010

..::Wany Yang Mamai::..


Boring dowh hari ni.Rakan2 dlm list ym yg hari2 bertegur sapa kebanyakannya cuti sbb Nuzul Quran kt negeri diorang keje.Johor x cuti, sbb dh cuti masa 1 Ramadhan aritu..


mood nk balik kampung mlm ni dh membuak2..dh lama x balik kuantan..rindu kt wany si budak kecik..owh cerita pasal wany..ni cite laswik..mak aku cite..


wany tahun ni cuba utk puasa penuh..(dia baru darjah 2)..setakat hari ni..dia baru tinggal dua hari..satu hari sbb cirit birit..satu hari sbb dia x terbangun sahur..biasanya dia balik skolah..dia akan tido tergolek kt ruang tamu kepenatan..nanti dh dekat berbuka mak aku akan kejut dia..


ada satu hari tu..tgh dia tido..sambil mak aku buat2 keje umh..tiba2 dia terdengar wany panggil..


"ma..ma..cepat ma..sahur..dah pukul 4 ni ma.."


"ma..cepat la ma..buatkan baby maggi..nak sahur ni"


mak aku tgok jam dinding.memang pukul 4..tapi bukan 4 pagi..4 petang..T_T..mak aku ckp x tau nk gelak ke nak ape..sbb kesian tgok dia mamai2..dia ingt pukul 4 pagi tu yang kalut2 ajak mak aku sahur..hehehe..las2 mak aku ckp kt dia..


"baby..skarang pukul 4 petang la..bukan 4 pagi..dah2 tido balik"


wany pun menjawab.."laa..ye ke ma.."..pastu dia terus smbung tido balik..


hehehe..sian adik aku sorang ni..semangat sgt nk pose smpai jadi camtu..:p


kalo amik gambar mmg x reti nk pose elok2 si wany ni

suka2 membuli abang iparnya juga :p

apa motif ntah duk dlm bakul kain baju aku 

no wonder la wany berperangai burukss :p

muke eksyen..tinggal kt pulau kang baru tau :p

pantang jumpa kucing 

amende ni gemuk? (dia mmg panggil aku GEMUK sejak azali +_+)

Daria : ok lewat malam ni dh bole buli2 ini budak joyah..hehe


4 comments:

jijiepi said...

xper2..arini sy teman awk yer ;)
ngeh3..

wany tu tsgtlah comel..

..::daria::.. said...

hehe..
ada pun rakan sekapal senasib..:D

wany jek?kakak dia?haha..sebok :p

~ehem2..bila nk apdet blog?dh bersawang tu..hehe

jijiepi said...

wany jerk...kakak dia??adehhh...
yelah yelah..kasi chance sket tuk arini jek...miahahhaha


apdet belog??adeeeehhh...dah tmalas arr noma..biarlah dia bersawang byk2..

smlm bbuka sorang2 ke???

jijiepi said...
This comment has been removed by the author.