Monday, August 16, 2010

..::Rezeki Bulan Ramadhan::..


i am so happy like this croc! :D


1hb July yg lepas..aku ada pegi PAC..Programme Assesment Centre kat INTAN Kluang untuk jawatan PTD..result dh kuar arini..alhamdulillah..aku lulus..:) x sangka langsung aku bole lulus..sbb aku rasa aku sgt la teruk dlm sume aktiviti..public speech + debate + lari2 2.4km tu..


tp x bole nak gembira sgt..sbb masih ada satu lagi step..iaitu interview..nmpknya mulai hari ni aku xle miss beli paper lagi..xle miss tgok berita buletin utama..dan kena bukak balik buku Malaysia Kita dan sume nota2 ihsan kawan2 yg baik hati..


kepada kawan2 yang berjaya..tahniah aku ucapkan..pada yg belum berjaya..jangan putus asa ye..mungkin rezeki itu  bukan sekarang..tapi yg pasti rezeki setiap manusia itu pasti ada..insyaAllah :)


sebenarnya aku masih dlm mode x percaya..aku rasa encet lebah pun x percaya..td masa kol dia bgtau berita ni..berdekah2 dia gelak sbb x percaya..hehe..tapi walau apepun aku bersyukur..alhamdulillah..:) rezeki di bulan Ramadhan..

to Angah..terima kasih sbb byk berkongsi mcam2 info berguna dgn saya..really appreciate it ngah..

to Along + Wawas..mulut korang memang masinnnn...hehehe 

to encet lebah ku sayam..thanx sbb sudi amik cuti semata2 nak anta dan amik orang kat INTAN Kluang aritu..hehehe

eh eh..ucapan gayanya mcm menang award pulak..;p

4 comments:

..:Sab:.. said...

Tahniahhhhhh!!!!! Noma mmg hebat! hihihi....
eh...dah lulus...kira ala2 dpt award la jgk kan... ok la speech gitu... ;p
Good luck utk interviewnya pulak ye... :)

honey bunny said...

congrats kak.. hopefully lps utk stage yg k3 lak..

..::daria::.. said...

sab :

thanx sab!! ;D hehehe..mana ada hebat la..nasib je la..huhu..nervous nk g interview pulak nanti..ngee..mekasih sab..:)

honey bunny :
thanx anie..;) hopefully lepas anie..aminn..hehe

tikosh said...

fusyoooo.. nak gelak gak bole x? kekekkekekeke :ppp