Friday, July 9, 2010

..::Blog Resepi Yuls Updated!::..



Dah lama x apdet blog resepi yuls eh..so kali ni aku nk apdet la..wpun farah dh penah wat entry resepi "Ayam Masak Kicap Pedas" tp aku nk wt gak entry resepi yg sama..cuma bahan2 je lain skit..aku punye lagi simple dr farah..(sbb aku pemalas piang sket..hehe)..nama resepi aku kali ni is "Ayam Sambal Kicap Pedas Giler Noma"..haha..so sudi2 la jenguk blog masak kami eh..kt sini aku tayang gambar jek..:)

2 comments:

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

rajin masak ye pn noma nie..hehehe bagus2..tp dah agak, mesti pedas gile, sbb letak 10 btg cili padi!hahaha yg pedas la best kan..kalau lin, kena wat dua2..tak pedas untuk anak, n pedas utk lin nu hubby..kalau malas, mkn jela ape ade, tp ada la sambal belacan ke sambal tempoyak ke.. :):):)

erin emariza said...

melihat pada gambar je dah nampak ngeri (pedas)..huhuhu.baik dan boleh bertindak sebagai agen pelawas!hehehe