Tuesday, June 8, 2010

..:: This is How We Celebrate Our 1st Anniversary :) ::..



Pagi2 lepas bgun tido..kami siap2 g sarap nasik lemak kt TUTA..pastu terus gerak2 khas pi umah kami kt Nusa Idaman..utk mission mencuci umah..wpun umh kami x besar mana..tp, tetap sakit pinggang :p seb baik umh sndiri..kalo umh org lain x kuasa aku nk basuh2 beria gitu..hehe


misi mencuci umah

pas dh siap cuci umah..masing2 kecapekan..lepak2 jap baca paper smbil minum air kotak teh bunga..dan kami makan kek anniversary kami yg dh agak cair sbb panas duk dlm keta..1 slice of blueberry cheese cake with one candle..:)




then we went to hunt for pisang goreng..kedai byk tutup..las2 encet lebah ajak makan kt satu gerai ni kt taman U..dulu masa zmn cintan cintun penah mkn2 kt sini..ni rasanya 1st time mkn kt situ as hasben n wife..hihi..gerai tu biasa jek tp dia jual byk goreng2an..pisang goreng, kopok, cendawan goreng..dn yg terbaru aku jumpa kt gerai tu..bayam goreng!hehe..aku x tau la kalo korang dh biasa jumpa kan..tp aku mmg jakun..sebab jakun, terpaksa order singgit..hehe


yg warna hijau tu bayam goreng..yg blakang dia bulat2 tu cekodok :)

malam kami pi Sutera Mall pulak..dekat area tampoi..sbb ada Bugfest!weehuu..aku teruja gile nk pegi sbb byk owner volkswagen participate dlm Bugfest tu..masa mula2 smpai tgok keta sume dh xde..baru nk sedih..skali rupanya ada..cuma dh pindah ke tempat lain..hehehe..mcm2 kete katak VW and van combi kt sana..colourful!suke giler!! \(^_^)/

Bugfest @ Sutera Mall

Daria : Despite x pi celebrate beria2 kt hotel berbintang2 ke..or makan busat ke..i'm still happy and surely this anniversary will be a memorable one to us..:)

6 comments:

~ini an~ said...

happy anniversary...umah baru,baldi pun baru ek...beli kt jusco bape inggit? hehehe

honey bunny said...

ha ah r, santek baldi tu.. kaler purple ade x? :p
epy enibeseriseri..

wawa said...

:)

ummi mien said...

hepi anniversary. selamat bercintan cintun forever. hehehe...

ciPuding_7 said...

dlm byk2 cerita, apsl la psl baldi gak yg diorang nk tanya. hahaha..

hepi anniversary nomey..
*wink* *wink*

..::daria::.. said...

an : thanx an..:) baldi tu lupa plak nk tanggal harga..hehe..dh org tau beli kt mana :p

honey bunny : purple ke hitam ke pink ke sume ada anie..ok bday awak nnti akk bg baldi purple k..:) eniwei thanx!

wawa : :) too!

ummi mien : thanx..hehe..bercintan cintun smpai tua kerepot..insyaAllah..:)

cipuding : ha tu la pasal..x pasal2 baldi ai glemer..keke..thanx yah..^_^