Friday, June 4, 2010

..::Punca Sibuk::..


punca kebizian : encet tender document

Last 2 weeks, aku bz tahap cipan laut..cipan pun x bz mcm aku..puncanya?keje2 pre tender yg aku kena assist CM aku start dr prepare BQ..prepare tender document..pastu invite sub-contractor..pi site visit..dan akhirnya..smalam final step..jual tender..pheww..lega..wpun x abis lg sbnarnya keje aku, but at least setakat mlm td..dh lega sket..sbb pasni 2 minggu lg baru bz balik bila sub-con dh submit priced tender diorang utk aku prepare tender report pulak..

antara subcon yg join site visit smalam

pura2 khusyuk :p

sbenarnya ada je keje lain menanti utk di setelkan..tp..mood ada kureng sket mau keje..:p biasala..besok cuti bday Agung..plus tgh ujan lebat ni..mmg mood terbuai2 nk tido je ni..dannn..yg paling x le blah..kiri kanan opis aku ni x keje arini..jeles2..diorang comp under gov..company aku ni GLC jek..so kalo cuti jatuh ari sabtu..otomatik diorang cuti ari jumaat..so arini parking adalah sgt lengang..erm..nape la comp aku x contohi mereka dlm bab ini..haish..

Daria : besok mau cuci2 umah..yeay! :)

2 comments:

honey bunny said...

akak nampak kurus r dr pandangan sisi.. heheheh.. (komen ini xde kaitan dengan entri ini) :p

..::daria::.. said...

hahaha..tu maksudnya apa?akak nampak x kurus dr pandangan depan? :p

pstt..pasni jgn pelik tgok pic akak sume posing pandangan sisi jek..hehehe