Tuesday, June 22, 2010

..::Pilot Gila::..




"pilot gila"

penah jumpa serangga ni?aku x tau apa nama dia mahupun nama saintifik serangga ni..tp..msa skolah dulu..ini serangga kalo masuk dlm dorm..dia terbang kelam kabut gile..langgar siling, locker, katil sume..dah la bising..pastu nanti sume org dlm dorm bertempiaran lari kuar dr dorm..:p wpun dia bukan gigit orang pun (kot), tp kalo dia sesat jek masuk dorm..mmg gamat..

baru2 ni b4 aku pindah ada stu malam tu aku duk sorang2 kt umh..encet lebah pi main futsal..tgh syok2 tgok tv, ntah dr mana ntah muncul "pilot gila" ni..aku kelam kabut lintang pukang masuk bilik..haha..bongok..mcm la dia nk gigit aku..tp serius..kusut ok si pilot ni..langgar sana langgar sini..+_+

las day msa aku pindah ahad aritu..aku jumpa dia dh terbaring atas jalan..dh x hidup..sian..sapa suh ko terbang kusut sgt..apepun kalo aku jumpa si pilot ni, otomatik pale aku akan terbayang keadaan dorm kt Semesta..:)

5 comments:

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

lin ingat!lin ingat!hahaha lin pun pnah jumpe pilot giler tu..and abg nik tanya, knape panggil pilot gila???hahahah nama saintifik kat semesta la tu kan..hahaha

bubblymummy said...

ya allahh..noma...!
yg awk p amik gamba pilot gile ni buat apa, geliiii aaaa...

..::daria::.. said...

lin : tu la lin..budak2 semesta jek yg pndai2 bg nama 'pilot gila' tu..kekeke..;) kenangan betul..hehe

bubblymummy : hahaha..awak geli eh is?sowii..:p

syura said...

aaaa pilot gile!!!!!!!!
hahha. even boys pon takut pilot gile ni kak. tu yg plg lawak laa

..::daria::.. said...

haha..ye ke syura? :p mmg pilot gile ni kusut kan..tu pasal laki pun takut..kekeke