Saturday, June 5, 2010



DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

YA TUHANKU
AKU AKUI KEKUASAANMU
NIKMAT LAGI RAHMAT BUAT DIRIKU 
TIDAK TERBALAS OLEHKU

YA ALLAH YA TUHANKU
HAMBAMU INI MENSYUKURI RAHMAT YANG KAU BERI
UMPAMA REZEKI YANG MELIMPAH RUAH, YA ALLAH

ALHAMDULILLAH, DENGAN RAHMAT-MU YA ALLAH
KAU PERTEMUKAN KAMI
MAKA SATUKANLAH HATI KAMI
TITIPKANLAH RINDU ANTARA KAMI
MEKARKANLAH CINTA ANTARA KAMI

LANTAS, PELIHARALAH KAMI YA ALLAH
DARI BISIKAN SYAITAN YANG DATANG MENGGODA
AGAR KAMI SENTIASA TEGUH DALAM SYARIAT AGAMA

YA RAHIM, PERMUDAHKANLAH JALAN JODOH KAMI
SERTA DIPERMUDAHKAN REZEKI KAMI
JADIKANLAH KAMI ANTARA PASANGAN YANG BERSYUKUR DENGAN RAHMAT-MU

YA ALLAH, SINARILAH HATI KAMI DENGAN NUR IMAN YANG BERGEMERLAPAN
AGAR KAMI TIDAK HANYUT DENGAN GODAAN DUNIA YANG HANYA PINJAMAN SEMENTARA 
AMIN, AMIN, AMIN YA RABBAL ALAMIN…

Daria : Pejam celik pejam celik dah setahun..how time flies.. alhamdulillah..:)

14 comments:

lydzar said...

happy 1st anniversary noma n hasbi!

have a great marriage years ahead :)

..:Sab:.. said...

happy anniversary! ;)

faiezah said...

Happy anniversary noma + hasbi..
Semoga berbahagia di dunia dan akhirat.. Insya-Allah.. :)

alifah@along said...

happy anniversary beb...semoga bertambah2 rezeki..amin

alifah@along said...

happy anniversary beb...semoga bertambah2 rezeki..amin

..::daria::.. said...

lydzar : thanx lydzar..:) aminn..

sab : thanx sab ^_^

faiezah : thanx faiezah..insyaAllah..aminn :)

along : thanx long..aminn ^_^

wawa said...

hepi eni!!

ciPuding_7 said...

hepi belated anniversary nomey & encet hasbi..

semoga berbahagia fi dunia wal akhiroh.. :)

p/s: comel giler kasut baby bawah ni.. apepon, gambatte nomey.. aku sentiasa mendoakan kamu utk mendapatkn cinta hati kalian berdua.. insyaAllah rezeki itu akan tiba.. hm.. sempat lagi kalau ko nk laga2 perut dgn aku ni.. less than 4 weeks.. :D (sebenarnya tgh cuak2 ayam..)

.: Ain Rusli :. said...

happy anniversary noma+bee...
alhamdulillah..kejap je kan?aku tumpang bahagia bila kawan2 baik aku bahagia..eceh!
aku doakan semua yg baik2 utk korg and apa yg dihajati tercapai..amin.. :)
ingat noma..Allah bersama org2 yg bersabar.. :)

mawarbiru said...

happy anniversary noma...
smoga b'tmbah2 rezeki buat kamu..
Insya Allah..

mawarbiru said...
This comment has been removed by the author.
..::daria::.. said...

wawa : thanx wawa! :)

cipuding_7 : thanx pawah..ko pun hepi belated 1st anniversary..hihi..beza seminggu je tarikh kita kan..:)

hehe..mekasih pawah atas doa ko tu..tacing ai.. :_) harap2 ada la rezeki aku berkat doa2 kawan2 sume..4 weeks lg eh?uih..x lama dh tu..hehe..aku plak x sabar nk tgok anak korang jenguk dunia..smoge ko slamat bersalin yah..aminnnn :)

aini : thanx ainie doakan yg baik2 utk kami..really appreciate dat..huhu..aku pun doakan ko n family akan bahagia selamanya..aminnn :)

..aku akn praktikkan utk jadi org2 yg sabar tu..insyaAllah

mawarbiru : terima kasih mawarbiru..saya juga mendoakan supaya rezeki kamu dn suami murah sentiasa dn dapat apa yg diimpikan..aminnnn :)

Fitrihadi.com said...

woo dah terlambat tapi nak wish gak..happy anniversary..moga murah rezeki dan bahagia hingga ke akhir hayat :)

..::daria::.. said...

hehe..xpe..eniwei thanx encet fitrihadi for the wish..aminnn :)