Tuesday, June 15, 2010

..::Cerita Pasal Adik Saya, Wany::..



kadang2 time aku tension kan..aku suka call adik bongsu aku..si wany..sbb mulut dia becok..dan kuat merepek..so bole buat gelak2 kalo sembang ngan dia..gambar kt atas tu masa aku balik kuantan laswik..suka sgt dia dpt chupacup yg aku belikan kt The Zon aritu..


ni plak masa kt umah nenek aku..sehari sblom kenduri kawen sepupu aku yg buat kt umh nenek aku kt Galing Besar..sibuk nk tunjuk kt aku basikal pinky baru dia..:p


ha yang ni pulak aku x pasti nape dia posing smpai mcm tu skali semata2 nak tunjuk kucing 7 jari tu kat aku..haha..dh macam orang nk joget kecak dance pun ada..kekeke




tp walaupun dia kuat merepek..kadang2 dia sweet gak..contohnya..tu air putih dlam cawan nescafe tu..dia yg offer nk buatkan utk aku..hehe..air horlick..dh besar rupanya adik aku..dh pandai buat air..:) walaupun horlick 3 in 1 jek sebenarnya..hehe

9 comments:

~H @ N i ~ said...

Cumel sungguh wany ni..mesti sunyi kalu die xdek kt umah ek.. (^_^)

wawa said...

nant kite merepek sesame ek wany...
kat redang...

lydzar said...

wani tetap kiut mcm masa kecik-kecik dulu :)

..::daria::.. said...

hani :
aah hani..mmmg sunyi kalo dia xde..sbb dia mmg sgt becok..:p lgpun tinggal dia sorang je kt umh ngn mak ayah..

wawa : wany kata..ok kakak wawa!!^_^

lydzar : hehe..tp dh x tembam mcm masa kecik2 dulu..makin lama makin kurus dn tinggi..;p

erin emariza said...

tinggi?tp kenapa kakak dia....

..::daria::.. said...

kakak dia mengalah erin..bia la adik2 dia tinggi..hehehe

ummi mien said...

wany ni pandai bergaya la. cantek baju yg dia pakai.

..::daria::.. said...

wany kata..ye ke kak mien?mekasih! :D

wawan said...

hahahaha

gelak guling² ok tengok pose tunjuk kucing tersebut!