Thursday, May 27, 2010

..::Daria The Panda::..



Aku adalah pening sepanjang minggu ni sebab keje banyak..bertimpa2 dari laswik..pas sorang2 manager aku bagi keje..aku bukan mengeluh..cuma takut x sempat siap..dh la esok dh cuti kan..so by hook or by crook aku kena siapkan arini jugak sume keje..tp sempat pulak aku apdet blog eh?hehe..skang kan lunch hour..aku nk rehat otak jap..mata pun sembap gile ni..dh macam panda gumuk..huhu

daria eh bukan bukan panda yg letih :p

td tgh aku dok kalut2 setelkan tender document..Contract Manager (CM) aku si pak aji datang.."hang dh siap blom?kang dah siap bagi kt aku nk check skali lagi"...aku jawab.."ha ok..aji balik semayang kang saya bagi la"..pastu dia tanya balik.."balik semayang?"..aku jawab.."aah aji..sket je lagi ni"..pastu dia x jawab apa..terus g miting..

10 minit yg lepas..baru aku terfikir..eh..hari ni hari apa??hari khamis la ndokkk.. hahahahaha..aku ingt hari ni hari jumaat..sbb tu aku ckp kt aji nk bg dia konon2 lepas dia semayang jumaat..dan patut la jugakk aji blur jek bila aku ckp nk bagi lepas dia semayang...hahahahaha..bodosh la aku ni! :p

aku nk tido lena2 mcm ni (tp atas katil la..bukan ats pokok) hehe :D


Daria : ni antara musibah akibat syndrome ke'panda'an yg tebal dlm diri..x dapt berfikir dgn waras..i need a rest!!huhu


*Gambar2 : macam biasa ehsan encet gugel :)

1 comments:

apekkjahat said...
This comment has been removed by the author.