Thursday, May 6, 2010

..::Dapat Awards..Yeay!!::..



Aku dapat awards dr my SIL..thanx a lot! :) banyak pulak tu..hehe..sekali bagi berkoyan2.. awards ni datang dgn soklan2 yg bole thn banyak dan penat gk otak pk apa nk dikelentong..apepun..layankan je la...^_^



1st award


1. 5 nama samaran kamu :
- Along - ni family jek panggil
- Noma - most of kawan2 aku panggil
- Liza - jiran2 aku panggil
- Gemok - adik bongsu aku saja yang panggil aku gemok :p
- daria - nama samaran di alam maya..hoho


2. 5 tarikh penting dalam hidup kamu:
- 14 April 1982 (aku lahir ke dunia!)
- 25 May 1982 (encet lebah lahir..ye mmg dia lg muda dr aku..:p)
- 05 Jun 2009 (tarikh sah jadik hasben n wife ^_^)
- 24 Aug 1961 (tarikh lahir abah)
- 26 Aug 1962 (tarikh lahir wife abah..iaitu ma aku ler!hehe)


3. 5 pekara yang kamu buat semalam:
- gi kerja macam biasa
- upload gambar kt fesbuk
- apdet blog
- makan kue tiow tomyam
- tunggu encet lebah balik keje sampai tertido muka bergaris2 :p


4. 5 pekara yang buat kamu gembira:
- bila encet lebah ada (argh jiwang!)
- bila ada org hadiahkan aku VW beetle :D
- dpt berkumpul dgn family
- lepak2 dgn kawan2 
- travel ke tmpt besh2!lagi besh kalo sponsored!:D


5. 5 drama/filem kegemaran kamu:
- Desperate Housewives
- City of Angels (dh brape kali ulang dh :p)
- CSI
- cite katon bole..Oggy & the Cocroaches..hehe
- Filem by Allahyarhamah Yasmin Ahmad


6. 5 hobi kamu:
- Nyanyi kuat2 dlam keta :p
- Sama macam tikosh..suka amik gambar
- Baca blog orang..blog hopping..
- Memasak (wpun xde la sedap mana :p)
- Lukis2 katun..:)


7. 5 orang yang kamu suka/sayang
- Encet lebah
- Ma + Abah
- Adik beradik + in laws
- Kawan2
- Orang yang sayang saya :)


8. 5 tempat percutian idaman kamu:
- Holland
- Korea
- Australia
- Mauritius
- Paris 


9. 5 sebab kamu jawab soklan ni:
- Suka la aku nk jawab ke x nak..bole gitu?hehe..
- Sbb appreciate awards yg dtg dgn soklan skali ni dr my SIL
- Bole hilangkan ngntuk skit petang2 ni
- At least ada la entry utk arini..hehe
- Nak hilangkan boring korang dgn baca repekan aku..hehe


2nd award..(camne tau mata aku mesra?haha)


3rd award


4th award


5th award


A. State seven things about yourself.
- Anak sulung dr 3 beradik
- Married
- X kenal maka x cinta
- Banyak ckp kalo dh kenal
- Boiling point rendah :p
- Muka sombong bongkak kalo x kenal..hehe
- Hati tisu


Last award yang aku paling suka..suka sampai nk letak kt sidebar blog..hehe


6th award

Ok dah tu je..setel hutang piutang aku dgn cik tikosh! Skang aku nk listkan 6 orang yg aku nk bagi awards ni..kalo korang nak amik..amik la..x nak xpe..nk pilih award yg mana korang suke je pun bole..:) dia suh listkan 6 jek tp aku nk listkan 10..extra 4..hehehe

7.Dzu
9.Adi

Daria : The bees will be off to their 2nd hanimun from tomorrow till monday..doakan kami selamat pergi dan kembali..^_^

8 comments:

wawa said...

aahhh..mencikkk...

1.kene jwb award ko..akan aku jwb..tp tatau bile...
2.ko lak nk g ober the sea..best tu..tanned la kulit...
3.jgn lupe 3rd hanimun uol yg akan ditemani oleh aku dan yg lain2 ek..heheheheheh...meng'tan' kn lagi kulit...

honey bunny said...

hamboi.. byk nye awards.. tp, yg paling santek, tentu r awards yg ke6 tu.. sweet.. hehehhe.. tq 4 da awards.. nt saye apdet kt blog k.. BTW, selamat berhanimun.. jgn lupe ole2 utk saye.. :p

Cikpid said...

time kasih..nama atas sekali tu..hahahha

nnti i x bizi i buat k..huhuhu

selamat hanimun weh..

jijiepi said...

selamat bermeow2 kan diri ;)

~H @ N i ~ said...

Selamat berhanimun.. ;)

..::daria::.. said...

wawa :
hahahaha..mencikk ekk..:p

1.aku mmg saja nk susahkn kwn2..dh dpt awards kena la jawab soklan sket..kekeke

2.aah mmg aku niat nk sunbathing kt sana..x cukup tanned lg kulit aku ni wa..haha

3.owh yg itu aku hanimun ngn korang2 je..hehe..x lupa punya..dh siap beli bikini 2 piece dh..ngeh3

honey bunny :
x penah bg korg awards kan..nah skali amik selonggok..hehe..xpe..take ur time nk apdet bile pun..eniwei thanx..don wori nnti akk bwk balik mat siam utk awk.:D

cikpid :
namamu teratas indah bercahaya cikpidd..hehehe..it's ok yam..buat la bile2 u suka..

eniwei..welkam & thanx yam..:)

jijiepi :
meow2kan diri??hehehe..thanx! ^_^

hani :
thanx hani! \(^_^)/

lydzar said...

meriahnya award!!

nnt aku coba buat tag dan soklan2 tu eh..

bestnye g hanimun!!

aku ni,mimpi nk tengok wayang pon tak lepas lagi noma :P

..::daria::.. said...

meriah kan lydzar..hehe..amik eh jgn x amik..:)

ok lydzar..xpe..take ur time eh..faham org ada kids..nnti diorang sama naik nk menaip jugak dgn mama dia..

hehe..xde anak lg bole la g hanimun lydzar..

meh anta anak2 ko kt aku..aku jaga ko g tgok wayang nak? :D