Friday, April 23, 2010

..::Tag Bertajuk Barang2 Pas Kawen Dari Cikpid::..



Nak jawab tag dari cikpid..dah lama x kena tag hoh..hehe

1. Barang kahwin pertama yang dipakai?
Barang kawen pertama eh..gelang nikah utk batal air semayang..hehe

2. Barang elektrik pertama yang beli bersama pasangan selepas sah bernikah dan duduk sebumbung?
Erm..kalo x silap dapur gas..eh dapur gas tu kira one of barang elektrik ke ha?mak konpius..:p

3. Barang pertama milik peribadi yang dibeli guna duit hantaran?
Sama dgn pied..duit hantaran sume bagi kat my mom..sbb dia yg berhempas pulas buat hantaran,hias bilik dan pelamin..

4. Barang pertama yang dibeli selepas bergelar isteri?
Alamak..x ingat la..haha..apa aa?dh lama sgt..10 bulan lepas..:p

5. Barang mahal pertama dibeli sbg suami isteri (beli dgn capai keputusan bersama)?
Rumah kami.. :) yg dh dpt kunci las week..insyaAllah bulan 6 dah bole duduk..^_^

ok dh setel hutang tag dgn cikpid..:D hoyeh!

DARiA : sapa2 yg dah kawen dn tgh boring xde keje..sila la wat tag ni eh..:)

4 comments:

-inay- said...

rite...aku xbole buat tag ni wpon boring

..::daria::.. said...

sori beet..ada special requirement pulak..+_+

Cikpid said...

hahahah...

lempang gak ko ni kang..
tong gas mana pakai letrik de..

hahahha

..::daria::.. said...

haah la yam..ape ke bangang aku ni?x dapat berpikir dgn baik dh ptg2 ni..hahaha

kena wt koreksyen ke weh?malas aku..haha