Friday, April 30, 2010

..::Genap Setahun + Cokelat::..


Hari ni dh 30hb April..maknanya dh genap setaun 2 hari aku keje kt sini..hehe..tahniah kt diri sndiri sbb berjaya bertahan cukup setaun kt sini..:) insyaAllah kalo xde masalah dan keadaan x memerlukan aku carik keje tempat lain, aku akan setia ngn tmpat keje skarang..cewah..poyos..padahal ada kampeni aku kisah kalo aku nk brenti pun?..+_+

Ok tuka topik..ni nk promote sket..nanti ada Chocolate Fair kt Danga City Mall..lambat lagi eventnya.. bulan 6 tp apa salahnya aku bgtau awal2 kan..bole masukkan tarikh awal2 dlm kalendar aktiviti korang..kalo nk maklumat lebih lanjut bole klik kt website dia kt sini..

poster chocolate fair

aku pun kalo xde aral bole la sama2 sibuk g chocolate fair ni..tmbahan pulak 5hb 6 ni our first anniversary..:D ha mmg elok sgt la tu..(mane la tau encet lebah nk blanje aku coklat byk2 ke kan..hehe)
 
so..sapa2 yg suka mkn cokelat tu..save the date ya..bole borong cokelat byk2 nanti..:)
 
DARiA : Will be away to Perak + Penang from tomorrow till Sunday..:)

3 comments:

Cikpid said...

jangan lupe belikan mak Afieq ni coklat..hahahhaha

jijiepi said...

bleh tk simpn til 11july.leh wat hntaran skali..
muahahha

..::daria::.. said...

cikpid :
ok yam..i will yam..insyaAllah..kalo aku pegi..hehehe

jijiepi :
bole2..xde hal..borong byk2..wt door gift pun bole gak..hehe