Monday, March 8, 2010

..::Pesanan Untuk 3 Lelaki::..



kepada lelaki yang sudah berkahwin itu,

anda sedar x anda dh berkahwin?dah ada anak pulak tu..sila fokuskan kehidupan anda kepada keluarga anda sahaja..bole x? tidak perlu menyebok2 hal pompuan lain yg anda tidak patut ambil tahu apatah lagi jeles kalo pompuan tu nk kuar ngn sape2 pun..ko apehal nk kacau anak dara orang?x ckup sbuk eh jaga anak bini kt umah?plis plis plis..sedar diri status anda dan jangan menyusahkan diri sndiri, keluarga anda dn jugak org lain..

if kantoi ko tu sebok2 kt anak dara org..kalo kantoi ngn bini ko..x pasal2 anak dara org tu pulak yg kena serang..ko pun bole wat cite.."ala..anak dara tu yg kacau saya"..huh!..nk lepaskn diri sndiri..mcm2 ko bole cakap kan?jadik..sblom ape2 berlaku..sila undur diri..jgn diganggu anak dara org itu..seblom aku g lepuk pale ko sedas..

ni pada lelaki yg jenis kacang lupakan kulit,

sila jenguk diri anda tu dlam2 dulu..agak2 sebelum anda berada di kedudukan sekarang, siapakah anda? kalo ko dh sombong bongkak sangat x nak pandang masa silam ko yg susah tu..meh sini aku nk remind ko..ko tu dulu..merempat..xde keje..xde sedara kononnye..susah..xde duit..kawan2 pun xde..makan pun slalu dtg menumpang umh mak sedara aku..ha..ingat dah?ok skarang..mentang2 ko dh ada keje, dh pegang duit, dh ada duit bole beli transport..ko dh ada duit nk makan..x yah numpang makan umh mak sedare aku lagi..ko jadik tinggi diri ye?ape punye jenis manusia la ko ni..wktu ko susah..kami kutip ko..kami terima ko seadanya..dan sekarang..ko x perlukan kami lagi?dan sanggup ko ketepikan si dia yg setia ngn ko wpun ko susah merempat dulu?ish ish..kalo ko ada depan mata aku ni..mau aku tempeleng pale ko sedas dua..bagi sedar skit tinggi rendah langit tu..

ni pulak pada lelaki yg mulutnya manis mengalahkan gula kt sume pompuan,

sementelahan ko mmg dh beri kata putus pd si gadis itu..aku lega.sbb at least akhirnya ko telah putuskan tali yg tergantung2 antara ko dan si gadis selama ni.but it's too late man..mcm2 kemusnahan yg ko tinggalkan sekarang.. remuk hati aku dgr apa yg ko wt kt si gadis tu..tp remuk lagi hati si gadis tu sndiri..aku nk ckp byk pun dh x guna..sbb benda dh jadik.dan ko pun dh wat pilihan..tp..maaf cakap..aku benci ko..sbb mmberi harapan palsu pada si gadis yg x berdosa..

to all those man above..remember this..

MESS WITH THEM, MESS WITH ME!

6 comments:

honey bunny said...

setuju sgt2...

..::daria::.. said...

setuju sila angkat tangan..

apekkjahat said...

jahat ngat laki skg...hehehehe..xsemua tau gtu...

..::daria::.. said...

hehe..
x kata semua laki camtu..pom pun bukan sume baik..(-_-)

Auni said...

aku nak tumpang lempang gak sedas.biar dia dapat 2 das pelempang

..::daria::.. said...

hahaha..
bole mimi bole..
dialu2kan.. :)