Wednesday, March 10, 2010

..::Benci Tahap Dewa::..



Aku kan..kalo dh menyampah kt seseorang tu kan..tengok muka dia pun aku x bole..kalo dh smpai tahap mcm tu..mmg dh meluat tahap dewa la tu..

aku cuba utk x benci makhluk Allah tu..tapi..adaaaaaaaaaaaaaa jeeeeeeeeee benda2 bodoh dan menyakitkan hati aku yg dia buat tiap2 hari..x kira la sama ada dia sengaja atau tidak..eeeeeeeeeeee....

aku x niat pun nk benci orang..tapi kadang2 perangai orang tu sendiri yg wt aku jadi benci gila babeng kt dia.. :(

aku harap dia dpt keje lain ke..kena transfer department lain ke..supaya kurang sikit dosa aku yg hari2 hangin + panas hati dgn dia..huhuhuhu..aku ni baik tau..(perasan)..x suka laaa ada perasaan mcm ni..terus wt aku yg baik ni jadi x baik..sesak dada mak nok..(-_-")

3 comments:

honey bunny said...

hamboi.. menci noo gayenye.. :p

Zaza said...

kat opis ni pun ada sorang yang boleh masuk kategori ni...:(

ape boleh buat...manusia mmg macam2 ragam..

..::daria::.. said...

honey bunny : yes..memang x suka + benci + meluat...huhuhu.. :(

zaza : x suka kan?huhu..tapi ye la..mmg x bole wat pape..cuma bole berharap diorang stop annoyingkan orang x pun resign +_+