Tuesday, January 5, 2010

..::Keta Funfair Bodosh::..

Dah beberapa hari aku asyik terjaga secara mengejut pukul 5 pagi dkt2 nk kul 6..uhuk..ni sume sbb satu keta durjana yg waktu itu,dia mungkin baru balik keje..parking dgn kecoh skali..bilik tido aku kt tingkat 3 sblah parking..maksud aku kecoh ialah sbb keta tu punye reverse sensor yg bunyik kuat gile macam lagu funfair..serious x tipu..keta ni mmg suka parking bontot dulu..so, bila dia duk reverse nk parking..lagu kusut tu akan berkumandang..huhuhu..gile kuattt..dh la wktu tu sunyi sepi..apa bangang la keta tu g pasang lagu funfair yg kadang2 bunyik mcm lagu fengtau cine pun ada gak..uhuhu..x bole ke guna sensor normal yg bunyik tet3 tu jek??huwaaa...dh brapa hari aku x cukup tido..dan pening pale disebabkan lagu funfair bengong tu..huhuhuhu


sape jumpa keta ni tolong balingkan telur utk aku

~mlm ni aku nk standby telur busuk khas utk ko wahai keta funfair..bersiap sedialah!huhuhu

6 comments:

Cikpid said...

muahahah..aku sokong jek baling telur busuk..hahaha

..::daria::.. said...

yeay ada org sokong!hahaha..

balik ni aku nk study dulu angle mane bole kasi tujahan tepat..hehehe

alifah@along said...

baling telor + tepung..nak study??hahhahaa...jgn terkena keta org lain suda...

..::daria::.. said...

hahaha..
aah eh long..skali terkena aku sndiri..muahaha

~H @ N i ~ said...

die saje nk kepoh baru beli keta baru tu noma~haha

aku 10 kali sokong baling telor busuk, kaco jek org ngh sedap2 tdo kn..hehe

..::daria::.. said...

hahaha..
x senonoh betul kalo cmtu caranya nk bgtau org dia beli keta baru..

org tgok no plat dh tau la itu keta baru..

~pg td x jd nk baling telor sbb dia balik kul 12 tgh mlm..mcm tau2 jek..hehehe