Wednesday, November 11, 2009

..::Perlu kah ku lempang mereka laju2?::..

Lebih kurang 10 minit yg lepas..
A : Brape kali nk ckp? nama saya A laaaaaaa...bukan B..
X : B..B...B..B...
A : A la!!!even si polan pun reti pronounce nama saya tau!A laa!
X : Ala..si polan tu pelat!
A : (#!%^@!!&^!??!)

Pada suatu hari selepas lunch..
Y : A..parents awak ada lg x?
A : Ada.
Y : Diorang keje apa?Nelayan eh?ke berkebun?
A : X.keje gomen.mk housewife.
Y : Oooo..ingt wat keje2 kampung..
A : (+_+)

Ketika sdg lalu di satu kawasan rumah2 di kg ****..
Y : A..umah awak mcm ni eh..papan yg ada sambung2 batu skit kt blakang?
A : Umah mane?
Y : Umah kt kampung la..
A : X.
Y : Abis tu umh camne?
A : Umah taman.
Y : Eh..kt kuantan ada umh taman?
A : (Hanya mampu senyum sambil mencarut dlm hati)

Suatu hari yg x begitu indah..
Y : I penah g Pahang..umh mmber kt ******..tandas + bilik air dia gile jauh dr umh..scary tau nk g mandi or kenc mlm2..kena bawak lilin sume..umh A mcm tu jugak eh?
A : X.
Y : Ooo..ingt sume umh kt pahang mcm tu..
A : (terpaksa mencarut skali lg dlm hati..wtf!)


what is wrong wif these people ha?*sigh..longggg sighhhhhh....

14 comments:

Cikpid said...

org itu bodoh...bodoh nk mampus...hahahha
geram plak aku dgr..kalo ko tu katak bwh tempurung..pegi kuantan pon x penah..ddk kat sini jek..so x yah nk kondem tempat lain...kok yer x penah g kuantan pon..x penah ke tgk suat kabar ke..tgk documentari ke..bodoh dan bebal org tu

aku baca pon sakit ati tahap gaban...

yg panggil nama tu pon sama bodoh walaupon manager..hahaha..lain kali kalo die panggil nama yg ko x gemar..ignore jek noma..jgn pndg n jgn jwb..

wawa said...

eh hello..org tu asal mane??sgt bengong...even aku ni dok lepeh je..tp aku dok umah tmn okehh...suh la org 'bandar' tu g lepeh tgk umah2 batu dh byk kat lepeh...


bengang nye aku..emo pn dh terlebey...x agak2..kalu org tu nk merendahkn ko pon tgk2 la...ape ingt negeri J tu bandar sgt ke??aku agak je la budak yg ckp gitu org negeri J..

~session emo..aku nk peod ni..

..::daria::.. said...

cikpid : hahahaha..mmg..budus kudus sume ada..aku speechless dgn soklan2 dr si Y tu..AKJ? (Apa Ke Jadah) ingt org kuantan mcm org zaman batu lagi agaknya..sian..harap je umh ada astro..tp duk tgok jgn lupa lirik je agaknya..

si X..aku malas nk ckp apa..degil tahap dewa 19..aku ckp ada jee jawapannya..bikin gua hangin satu badan..huhuhu

wawa : x silap aku betul la tekaan ko tu..org J..sian kan..mebi dia x penah jln jauh2..otak pun dia tinggal jauh2 kt blakang..huhu..nyampahkan wa org yg pandang rendah kt kita?tipikal sgt..asal org pahang..duk dlm utan..ngokk

ok aku pun naik emo juga ni..~hns..hns..sambil urut dada sndiri

ciPuding_7 said...

sian diorang..
org dok dlm gua kt ipoh pon dah tgk kuantan..

~H @ N i ~ said...

semua nye super sengal nak mam***.. paandang rendah kat org..pe die ingt die bagus sgt..

mari kite lempang mereka secara laju2 bior die tambah biol lalu msuk sepital tampoi..

huhu..aku emo noma bce n3 ko nie..

Anonymous said...

..btul2.. tu nmnyer 'SENGAL' thp gaban.. umoq bp dh org itew?? agak pelik gakla bg org seusia kite or ke atas.. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

~amoi

cik qieka said...

ade je org macam 2 dalam dunie ni erk?sangat k'terlaluan pngainye.huhh!!!!

sabar bebanyk k.

..::daria::.. said...

cipuding_7 : ntah la yah..x dapek den nk nolong..uhuk..

hani : hehe..jom..ko lempang kanan aku lempang kiri serentak..+_+

aku pun emo hani..x fhm nape ada org yg pandang rendah kt org lain..kot ye pun ckp dlm hati je dh la..

amoi : umo diorang lg tua dr kita moi..hehe..biasa la..mebi diorang rasa aku ni budak2 pra matang yg bole dibuli2 sbb aku x byk bunyik..huhu

~ini an~ said...

kucing aku pun tahu kuantan tu bandar besar...tp maybe sbb mak dia asal kucing sana kot hehe

selamat la si X n Y tu xde dlm hidup aku...klau takkkkk,xth la ape nasib diaorg(budget gangster je ayat)hehe

..::daria::.. said...

hahahaha..

sifu..sila beri tunjuk ajar..hait!ko nk aku bawak apa?ayam golek?pulut kuning? :p

~~saya suda bosan diperkotak katikkan..

ida adnan said...

apa punya manusia cakap macam tu...
ish....tetiba hangin gak bl ada org macam tu dlm dunia ni..ingat hang baguih sgt???
lenkalo amek cabai, sumbat dalam mulut depa noma....
bengong betoi....

sukahati said...

hahahah...nmpk sgt la derang tuh jenis tak keluar dari tmpt sendiri...choii sgt

..::daria::.. said...

cik qieka : wujud je cik qieka..cite benar ni..bukan rekaan..hihi..thanx..:) stakat ni sy msih bole sabar..x tau la esok2..hehe

ida adnan : tu la ida..huhu..ni la jenis2 org yg x letak diri sndiri dlm kasut org lain sblom bercakap..harap je diorang tu lg tua dr noma..ada rasa hormat wpun dh mkin tipis kot..hehe

..::daria::.. said...

sukahati : tu la su..mmg choii sgt!huhu..kot ye pun x penah g sana..x yah la kot nk tanya mcm tu..kureng sopan sungguh..:(