Tuesday, November 17, 2009

.::Kenduri Kawen Sana Sini::..

Las wiken thari x payah msk sbb ada kenduri kawen..sabtu, kenduri kawen ex-schoolmate aku n encet lebah, lan rosli kt kg dato' onn..dh lama gile x jumpa seb baik dia ingt lg nama aku..:p wt kt dewan..theme colour merah hitam..pelamin cantik tp x sempat amik sbb bat kamera kong..nak amik gambar dgn pengantin pun x sempat..

 


kena bayar tol kt tukang masak :p


berarak menuju ke dewan


pgantin pom yg malu2 kucing

ahad plak g kenduri kt tmn selesa jaya..kenduri sedare belah encet lebah..syazwanie & hafiz..wanie tu adik kepada menantu mak teh..mak teh tu pulak kakak my mother in law..mak teh ni la yang sarungkan cincin kat aku masa aku tunang dulu..hehe

theme colour kenduri ni, warna oren..cantik jugak..kena dgn pengantin..makan pun sedap..siap ada silat silatan b4 pengantin laki bole masuk umah..cabaran sungguh..hehe..kt kuantan xde benda2 mcm tu..menarik gak kalo ada mcm tu, memeriahkan suasana..cewah



banner pengantin


silat pakcik jgn x silat


pelamin + pengantin orange in colour :)

ok diakhiri dgn gambar tuan & puan tanah~adiosa amigos~ +_+



4 comments:

Cikpid said...

ms kenduri kat umah babad pon ade silat2 camni..n babad kata kalo org yg silat tu tarik tgn pengantin ajak bersilat sama..haa..pengantin trs kene silat..hahahha..pengsan kan??

..::daria::.. said...

hahahha..ye ke?? :p kalo pengantin terer silat ok la..kalo x reti?mamposs..kena gelak aje la..

tp syok eh ada silat2 mcm tu..meriah..hehe :)

ida adnan said...

nak jugak mencelah..
time aku kawen ada silat..
siap berkeris bagai.macam tgk org gaduh secara live.
pengantin perempuan je nebes lebeh..pengantin laki relax je melantak...

..::daria::.. said...

hahaha..
diorang bersilat msa korang tgh mkn beradap ke? :p wah..ni siap keris bagai lg hebat..syok2..aku aritu xde silat2 de..kompang pun pkai cd jek..hehe