Friday, October 30, 2009

..::Bela Hantu Rayakah?::..



Penyakit makan2 tp x kenyang aku dh dtg balik..


huhuhu..pagi ni saje, setakat pukul 11.30 am..aku telah makan atau mungkin lebih tepat mentekedarah..stu bungkus mee hoon goreng, stu bungkus nasik lemak, 3 keping roti jala, kue burger mesia seketul & secawan nescafe..astarghfirullahhalazim..bwk mengucap noma..ko ni bela hantu raya ke apa..huhu..pied tanya aku x baca bismillah ke..huhu..aku baca..kalo aku x baca mungkin aku lebih lapor dr ni..

dan..keadaan perot aku adalah boncit dr biasa..huhu..dh mcm yul pun ada..aku rasa ni la akibat dr makan byk sgt mcm org x jumpa makanan dh esok2, x exercise langsung..stakat turun naik tangga umah, tangga ofis, berjalan ke keta, berjalan dlm umah..jgn harap lemak nk terbakar noma oi..dann..suka mandi lepas makan..

ye sume tabiat itu adalah tidak elok..sila jgn contohi aksi ini..uhuhu..menyesal dahulu pendapatan..kang sua baju sume dh x muat baru padan dgn muka aku..

dh..mulai esok..

jgn bfast byk2 jenis mknan..stu ckup..elakkn nsi lemak noma oi..dh nama pun nsi LEMAK..dh tntu2 berlemak..

sehari secawan nescafe sahajaa..kalo dhaga sila minum air masak ye..huhu

jgn mandi lepas mkn..pas siap masak sila mndi wangi2 dulu bru mkn ye..

ok mari haramkan lif di rumah..sila panjat trun tangga kecemasan sahaja.

sila gunakan tali skipping yg anda beli tp dh x ingt letak kt mana tu

muvie katun baru pasal ujan makanan

mungkin aku sesuai duk kt tmpt yg ada ujan mkanan mcm ni..sng..nganga je mulut..ngap2 makan..hehe..erm..rindu pulak kt wany..dh lama x tgok muvi ngn dia..slalu kalo kt kuantan dulu, asal ade je muvie katun baru mesti kami g tgok sama2..

apepun hrp2 azam x tinggal azam jek..huk2

2 comments:

Cikpid said...

mungkin ko mnagndung...hahahahhaha..

apsal mkn byk gile camtu haa??

takpe..makan byk2..gemuk kang boleh beli USANA

..::daria::.. said...

muehehehhe..:p jike benar kerana itu, sy rela gemox..hehe..jika tidak??huhuhuhu..

ntah la yam..ada antu raya tumpang agaknye dlm perot aku nih..

apepun ko standby je la tunggu order aku nnti..uhuhu