Saturday, July 18, 2009

..::TuDuNg YUnA::..


tudung yuna yg dijual @ Festive Street Mall - Danga Bay..10 hengget saja :)






post ni khas utk cik wawa yg nk tgok aku pkai tudung yuna..hehe..mmg namanya tudung yuna wa..tp..aku x reti pakai mcm yuna pakai..lgpun..aku rasa kalo aku pkai mcm yuna..muka aku mcm ninja turtle..:p

sgt selesa pkai tudung ni sbb ringan dn senang pakai..plus rm10 jek kalo nk banding ngn tudung bawal..tp x byk sgt choice selendang yuna kt jb ni..aku carik kt FSM ngn ANGSANA..KIPMART pun ada..tp sume corak sama aja..supplier yg sama kot..ada kedai jual RM10..tp ada gak yg jual RM15..pdahal sma jek..

ok wa..selesai suda hutang aku kt ko..:) adioss..

14 comments:

wawa said...

cantik tudung yuna...aku cam nk beli satu..tp mest dia licin kn..hehehe..makacih la yoma sbb wat entry khas utk tunjukkn tudung yuna kat i..tacing..sobsob...

p/s:mama yokies tu cite katun dulu2..aku pon xtau nape aku tersebut bende alah ni..

..::daria::.. said...

hehe..licin jugak wa..tp insyaallah x susah la nk pakai..tgok jenis kain jugak..ada yg licin sgt aku pakai jarum peniti..

welkam2..hehe..saje wt ko tacing pagi2 sabtu yg x ramai org keje ni..huhuhu

~kita sama umo kan?apesal aku x tau pun katun mama yokies tu? hehehe :p

ryn's said...

hmm...tudung ni ringan je,kan?norma,ekinmawi ade bukak kedai tudung kat festive mall ek?

..::daria::.. said...

aah ryn's..sgt ringan..:)

yup..diorang ada bukak kedai kt FSM..kalo x silap nama kedai tu M&E Boutique kot..lalu jugak aritu..tp x msuk pun..ada jual2 tudung, baju kurung, jubah & pakaian2 muslimah..

ummi mien said...

lawaknya nama butik ekin tuh. dah x de nama laen ke? M&E tu kang orang hengat kontraktor. hahahha...tak kreatip langsung la pasangan itew.

auni said...

hahahah mien, biarlah dia nak combine nama laki bini.
noma, senang ke nak pakai tudung yuna ni?aku serius ketinggalan zaman.tudung dari tahun 2003 sampai sekarang tak bertukar.skali balik ada lah beli selai 2 je.

ciPuding_7 said...

tuh aa.. aku berminat gak nak pakai.. tpp nanti jd ninja turtle lak cam ko ckp tu.. atau pon kulop cam pid.. hahaha..

nanti aku beli se la.. buat pakai kt umah dulu.. tes2 dulu. gile alim pakai kt umah sendiri.. hahahaha.. (sejak abg ipar kembali dok kt umah aku masa akak aku tgh berpantang ni)

~ tensi sbb kena pakai tudung kt umah. huuu~~

Cikpid said...

noma cobe ko pakai tudung ni tapi pakai pengeras as a awning kat kepala..cewah..

tp kalo dukung afieq pakai tudung ni..mau jd huduh kang die tarik2 tudung...

..::daria::.. said...

mien : hehehe..tu la mien..aku pun tergelak gak msa tgok nama kedai diorang tu..:p sweet la tu gabung2 nama..hehehe

auni : senang je mimi..nnti next entry aku tunjuk step by step camne nk pakai k..:)

p/s : ko nak aku poskan tudung yuna ke sana ke? :p

poonz : hehe..kalo x mo ninja turtle..pakai le macm aku pakai tu..kalo susah nk bentuk..lilinkn or pakai awning bak kata pied..:p ala..duk umah pakai tudung ekin je la..senang sarung..yuna ni nk kena belit2..pin sana pin sini.. :p

pied : hehe..aah eh..nnti i try a pakai ngn awning..ye btul sayam..kalo dh ada anak..bahaya pakai tudung ada brooch tajam2 or pin..tkut terkena anak..(semntara aku xde anak bole la pkai camni :p)

~teringat kt semesta dulu pakai awning tudung wat dr kertas kajang jek..hehehe..

ciPuding_7 said...

aku buat awning pakai plastik transparent yg guna kaver folio tu..

..::daria::.. said...

hahaha..aah..ada gak dulu mmber aku wat pakai plastik tu..time panas nmpk bintik2 peluh pada plastik tu..hahhaha

Anonymous said...

buy tramadol tablets order tramadol online cod overnight - lethal dose tramadol

Anonymous said...

Aрpreciаting thе timе and energy you рut into your blog and
detaіlеd infοrmation уоu provide.
It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the sаme
outdateԁ rehashed informаtion. Wonԁerful read!
I've bookmarked your site and I'm including yοuг
RSS feeds to my Goοgle account.

Herе іs mу homepage; term life insurance quotes

Anonymous said...

Hi mу loved onе! I wаnt
to saу that this аrtіcle is awеsome, nice written
and cоme ωith арproximately all signifіcant
іnfos. I'd like to look extra posts like this . ripples summer camp tulane - Rippln - rippln reviews