Friday, July 31, 2009

..::Doa Untuk Orang Yang Hangin Satu Badan Selalu Macam Aku::..


ape tgok2..ada utang??

2 3 hari ni..aku asyik nk mrh jek..sume benda pun nak hangin?ape kena ngn aku ni?huhuhu..x baik tul..aku x niat pun nk marah..tp..nth la..x suka la diri sendiri mcam ni..huhu..rasa mcm nk g tumbok org pun ada..:(

astargfirullahhalazim..ni sume setan ni..syoh syoh..g jauh2..huhuhu..

sape2 yg ada prob mcm aku ni jugak..meh kita amalkn doa utk melembutkan hati kt bawah ni..insyaallah berkesan..amin



Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
[20.1] Taa' Haa.
[20.2] Kami tidak menurunkan Al-Quran kepadamu (wahai Muhammad) supaya engkau menanggung kesusahan.
[20.3] Hanya untuk menjadi peringatan bagi orang-orang yang takut melanggar perintah (Allah).
[20.4] (Al-Quran) diturunkan dari (Tuhan) yang menciptakan bumi dan langit yang tinggi.
[20.5] Iaitu (Allah) Ar-Rahman, yang bersemayam di atas Arasy. 

7 comments:

Cikpid said...

apsal ko angin2 ni..

tepon aku gelak2 jek..xde angin pon..hahahhaha

wawa said...

aku pon pnh alami ape yg ko alami skang...rase sume bende x btul..kalu kat umah sah2 adik2 aku yg jadi mangsa kemarahan tibe2 aku ni..tp kalu kat opis..mencarut dlm ati jela...xkn nk carut kat org tetibe lak...kn??

..::daria::.. said...

pied : hehehe..ko kan ratu lawak..x jadik nk marah kalo dgn ko ni..

wawa : ye wa..sgt betul..nape eh kita ada rasa mcm ni.. :( aku rela diam jek dr terckap yg bukan2..smalam kt org carrefour aku nk mrah..kelmarin orang jakel..arini org opis ni pun aku rasa nk tumbok..huhuhu

ryn's said...

ade isi kot...ehehhehe

..::daria::.. said...

ryn's : hehehehe..no komen. :p

alifah@along said...

aku pun rasa noma dah berisi ni..hehe..pergi cek ma..

..::daria::.. said...

along : hahaha..berisi lemak ye la..berisi yg tu..sma mcm jwpn kat atas..no komen.. :p