Thursday, July 23, 2009

..::AuNtY nOMa nK BaLiK kAmPoNG!::..

otw nk g kt keta pg td..terserempak dgn sorg budak kecik chinese..
slalu jugak pagi2 nmpak dia ngn ayah dia..ayh dia nk anta dia g nursery kot..
bwak susu, bantal bagai..

budak tu ada la dlm 3 taun kot..dgn muka x mndi..dia tegur aku..

"hi aunty!"..

(oh..aunty? aku rasa baru je minggu lpas dia tegur aku "hi kakak!"..)

aku pun balas..hii..smbil snyum kelat..

pastu dia lari2 kt bapak dia smbil lambai2 n jerit..

"bye bye aunty!"..

(oh..sedar la noma..ko mmg dh tua..mmg layak dipanggil aunty dh pon..)

x kisah aa..yg penting arini aku hepi..sbb pas keje kang nk balik kg!

hehe..syok2..rindu kt wany..joyah yg sengal itu..plus ptg sok nk g tgok muvie ice age 3 (ketinggalan zmn sungguh) kt kompleks teruntum..hehe..seb baik ada sote si bf akak yg keje jaga tiket..so, mmg dh book awl2 seat baik punye..wany pun nk ikut..wpun dia dh tgok ngn mk ayah aku..sbok je joyah tu..





ari sabtu pagi nk g piknik ramai2 kt air terjun sg lembing..perghh..syok2..gile lama ah x g mandi sungai..gegege..x sabar sungguh beta..



juga x sabar nk tgok 2 'kekasih' baru amly..satu idup satu x idup..hehe

ok la..stakat tu je..aku nk kena siapkn keje cpat2 ni sbb petang kg sharp 530 pm nk balik..hehehe

see u all on next monday..

daa... :D

11 comments:

ciPuding_7 said...

aku pon tgh cadang nak balek kg.. dah amek cuti sok.
kalau laki aku kate on ptg kang, dgn segera aku suh sape2 kt umah belikan tiket.

tgk la.. mlm ni or pagi sok.. naik train (yg katil tu) caree gak.. tp mcm tak sempat je nak berkejaran lepas blk keje nu..

nak cuci sket otak aku yg dah sebati dgn asap KL ni.. huh..

..::daria::.. said...

ko nk balik kdh sorang2 ke?bg ke en hasben anda..

besnye naik train ada ktil tu..dh lama teringin..bile ntah bole naik..

slamat mncuci otak puan pawah..have fun n take care! :)

wawa said...

wahhh..sgt seronok kamu sume...saya pon..saya nk bercuti ke cameroon...wiken ni..so samat bercuti sume...!!!

..::daria::.. said...

wah wah..cik wawa pun nk holiday ke cameron..bes2.. :D

have fun n take care juge ye cik wawa..kalo kazen aku si akak tu keje sna lg bole dia bwk ko g beli bunga+sayur murah2 kt sana..hehe

~jeruk stoberi se waa..

ciPuding_7 said...

laki aku mebi blk pah keje sok..
kalau dia tak balek, aku tak balik gak.. :D

akak masih kt cameroon eh?
aku ingat nak g sana sblm pose ni.. honeymoon yg ke brape kali ntah.. hahahaha.. mebi g ngan family kawan dia skali.. baru bes nak petik stroberi.. ;p

..::daria::.. said...

ooo..balik kg together2 la..:) jgn lupa nasihat2 aku aritu..hehehehe

akak dh x keje cameron dh..dh balik ke kuantan dh..hehe..awat pakat ramai2 g cameron nih?hehe..bes2..mkn stroberi petik sndiri curah ngn madu + aiskrem..ohh nikmatnya...

wawa said...

aku kire ade contract dept family day la...abe gagak nye plan la ni..dia kn ade kat mesia...so aku kn insan yg kesepian..mesti la aku sgt setuju kalu diorg sume nk bercuti-cutian ni...mest folo..ugi la dok umah...


* mau makan eskem mesia yg perisa stoberi..nyumnyum..mari merosakkn tekak yg sedang sakit..uhukuhukuhuk...

..::daria::.. said...

owh..ramin ada balik mesia?huhu..lama x jumpa dia..kem slam kt dia eh..

~wa,teringat plak aku n ko gelak tnpa sbb gara2 ramin msa kt ganu aritu..

auni said...

noma, aku tak penah tgk wayang kat komplek teruntum ok.kat mana wayang dia? teruk kan aku.aku penah tgk wayang kat megamall je kat ktn tu.

syok gila gi piknik air terjun sg lembing!

~ini an~ said...

lalu temerloh...kim salam kt mak aku hehe aku pun dh lame tak blk kg...sgt durhaka hehe

..::daria::.. said...

auni : hehe..wayang kt kompleks teruntum tu kt level atas skali mimi..dkt tepi pasaraya bintang dulu..tp pasaraya bintang tu dh xde..

ye..mmg syok..sila la pegi bila blik mesia nnti..:)

an : hehe..keh x lalu temerloh an..keh balik ikut jln mersing-rompin-pekan-kuantan..:)