Wednesday, June 3, 2009

..::last post as Miss Bee! :) ::..


sayonara my single life...




arini las day aku keje..sok dh start cuti..aku balik kuantan naik bas mlm ni kul 8.30pm..kebas / kematu lg la montot aku duk dlm bas lama2..simpng malaikat bas rosak mcm aritu kt mersing..dn juga hrap2nye xde la mkcik2 sebas yg pening pale, pstu pkai myk cp kapak..mmg confirm aku dr elok2 x pening jdik lg pening dr makcik tu..ntah nape ntah aku xle bau minyk cp kpk dr kecik lagi..silap hb bole muntah..huhu

aku akn cuti smpai ari ahad ni..ahd mlm gerak balik jb dgn en lebah sbb 8hb - 11hb aku keje lg b4 smbung lg cuti smpai 20hb..hehe..besh2..tp yg x besh,cuti x berbayor..ye la..baru kije kan..22hb baru naik kije smule..

mcm x caya aku dh nk jdik bini org..ye ke ni? rasa mcm biasa jek..huhu..wat msa ni la..x tau la sok dh pakai inai prasaan kumbang badak dtg..:p hehe..mebi sbb en lebah ada kt dpn mata ari2..so neves tu kurang..hehe..apepun..tarikh nikah kami 5hb 6 2009, kul 3 pm kt surau (ada org kata masjid..tp aku nmpk cm surau) Indera Mahkota 2..pas solat Jumaat..sape2 sudi nk dtg silakan..myaksikan kami bertukar status dr tunangan ke suami isteri..cewahh..:p doakan segalanya berjalan lancar..aminn..

smalm mk aku ada mms gambo pelamin..dh siap dh..hehe..siap si wany (adik bongsu aku) dh bersanding dulu atas tu..poyo jekk wany..dia la org yg paling x sabor skali nk pakai inai..sbuk tanya.."Gemuk, bila nk pkai inai?".."Dah beli ke blom inai?".."Cukup x utk baby?nk pkai kt kaki skali ni..bole x gemuk?"..kecoh tul joyah ni..hehe..dlm duk kecoh2 tu..dia gak la org yg paling sedih aku nk kawen sbnarnya..las wiken..aku balik dia tido ngn aku..tido smbil urut2 bdn aku..(aku x suruh pun..) pastu peluk smpai pg..dia ckp pasni x leh tido ngn gemuk dh..huhu..serius sedih aku mndengarnya..tp aku wt muka maintain cool..hehe..(muka thn nangis)..hoho..ayt yg lg sdih.."Gemuk..nnti gemuk dh ada baby mesti gemuk dh x sayang kt wany kan?"..huhuhu..terdiam aku dgr soklan dr budak drjah satu tp mcm mulut joyah ni..speechless..

apepun..nnti dh besar2, wany dh pandai baca blog..dn terbaca blog gemuk ni..gemuk akn ttp syg kt wany smpai bile2..stu2nya adik pompuan gemuk wpun gemuk mungkin dh ada anak 8 masa tu..hehehe

k la..x ble tulis byk2..sensitip..hahaha




iklan : link to wany sengal ....

6 comments:

wawa said...

aku pon tacing...aku pon nk nangis...sbb ko org paling byk sapot time kite bersame2 susah kat JB...pasni bole lagi ke berkongsi rase kasih dan sayang(what the hell aku carut ni??)cerita ceriti ngan ko??tapi pepon always pray for your happiness wif encet lebah...

~ini an~ said...

sob...sob...sobbbb...aku nangis bc entry ko nih...sensitip plak mak buyong nih...huhuhu

..::daRia::.. said...

wawa : aah kan wa..susah senang kita zmn2 dulu kt jb..ko la yg slalu tolong aku kn wa..mekacih wa..huhu..zmn2 hti pecah dulu..ko la tmpt aku ngadu..:( ..hopefully wpun aku dh tuka status pasni..ko x segn2 nk curhat2 dgn aku lg..pa aku hasben is hasben..kawan is kawan..i need BOTH to complete my life..:)

an : huhu..sory mk buyong..ku x bermksud..tu cume curhat ku sblom jd bini org..huhuhu

Cikpid said...

Hehehe..noma, gud luck..x dpt dtg tgk ko nikah..tp ms ari kenduri Insyaallah aku dtg okeh..i lap u..

ummi mien said...

congrats to u noma. sowi tak dpt dtg. cni kat KL ada kenduri sedara. adik ko pon sama la ngan adik bongsu aku. nanti mula2 ko kena tahan sket la. kekdg dia masuk bilik ngaco.dia wat cam ms kita bujang dulu2. hehe...

..::daRia::.. said...

pied : i lap u too..hehe

mien : thanx mien.. :)xpe..faham..hehe..aah..aku tgh menyesuaikan diri la ni dgn adik aku tu..shari pas nikah..sbuk dia ngis2 nk tido dgn aku..huhu..pstu main redah je masuk bilik aku..hehe..sian dia..dia rasa pelik kot ada org baru..