Thursday, May 14, 2009

..::eMo tHuRsDaY::..


kdg2 manusia ni x reti nk bersyukur dgn apa yg dia ada kan..

"masa ada x nak hargai..
sok kang dh xde tercari-cari.."
ewah..
pantun 2 kerat pulak..

apepun..
aku cume nk announce kt sini..

aku sayang ma abah aku..
~wpun aku slalu melawan ckp diorang..huhu..ampun..

aku sayang adik2 aku..
~wpun aku jarang dpt bersama diorang..

aku sayang kawan2 aku..
~wpun jauh di mata & di mana saja berada..
..
aku sayang bakal suami aku..
~wpun aku slalu wat dia kecik ati, degil, x dgr ckp..huhu

x lama lg aku ada mak ayah & adik beradik ipar baru..hopefully diorang bole sayang & terima aku seadanya..dan aku bole sayang diorang mcm aku sayang orang2 di atas ni..

5 comments:

ciPuding_7 said...

insyaAllah bole noma..

aku dari dah takde bapak, lepas ni dah ada balik.. walaupon tak sama, tp at least ada jugak kan..

mana yg tak sempat aku nak bg kt bapak aku, harap2 dapat la aku bg kt dia.. sebagai pengganti..

:-)

..::daRia::.. said...

insyaalah..

huhu..betul tu poonz..

same2 la kita menjadik ank menantu dn isteri yg solehah pasni..

aminn... :)

Cikpid said...

kalo xde sape pon syg ko..ko ingat ye..aku sayang ko..hehehe..

kecik-kecik burung pipit...
besar- besar burung enggang..
seburuk2 kuarga sirik..
xkan sama ngan kuarga org..hehehhe

..::daRia::.. said...

hehe..
thanx sayam..
sayang ko jugak..huhu

Along, Adik & Baby..
3 org anak Abah & Ma..
Sblom mnyesal sok2 ari..
Berbaktila smntra ada..huhuhu

~mcm minggu pntun plak.. :p

nur said...

.............. pipit,
.............. sirik..

memang foul betul bahasa..
harap BM A1 sahaja..


Agak-agaknya masa kelas BM aok pergi main guli ke..