Monday, April 20, 2009

..::iDaMaNkU SeLaLuUu::..

aku sgt suka ini i phone..sapa2 ada duit terlebih or x tau nk wat ape dgn duit, sila la jgn malu2 utk belikan i phone ini utk aku..hehe..aku accept jek present bday even lmbat..:p

3 comments:

Cikpid said...

lalallalaa..buat2 x tau jek..hahahha..
mnta laa kat hasbi wat hntaran weh..hahahha

...cewek brad pitt said...

alaaaa...x lama lg bapak ko belikan la tu utk anak bertuah dia...dont worry...happy belated birthday...masihkah kau ingat,kau ditepung telor air soyakan oleh kami hahahaa dendam terbalas!!

..::daRia::.. said...

pied : hehe..hantaran? x dpt jek..hantaran sume dh beli..xpe xpe..akan ku kumpul duit beli sndirik nnti..tp kalo ada org nk bg lg besh kan..huhu..bertuahh la..:p

an : hehe..taun ni xde adiah an dr bapak aku..wish jek..uhuk..dh beso katanya..eniwei thnx for d wish..hehe..masakan ku lupa ari bersejarah itu an..siap aku wat keja amal jariah cuci lantai blok 36 & moto2 yg terlibat kena tepung n telur tu di tgh mlm hari..huhu