Tuesday, August 5, 2008

..::JeJaRi MeNtEgA kEmBaLi!!::..


sape suke band jejari mentega, angkat tangan!! (baca : butterfingers)..aku bukan la kipas susah mati (baca : die hard fan) band butterfingers nih..saje nak promote wpun x dpt komisyen..hehe..the story is diorang dh kua album baru..'KEMBALI'..as u can see at the picture above..the cover of the cd is very simple but smart..harga..RM29.90..after discount RM26.90..siap ade sticker free lagi..tp aku x tgok lg sticker ape sbb nk tgok same2 dgn en bee kononnya nanti (poyos :p)..sebab ni cd dia..bukan aku..aku tolong beli jek..

btw, dlm cd nih ada 11 lagu sumenye..stakat ni aku penah dgr 2 lagu jek..1000 tahun (mahu hidup) & maharani..nice songs..seriuss..btw tajuk2 lagu dlm cd ni sprti di bawah..

1.joget global
2.bebas
3.maharani
4.terus terang
5.air liur di kuala lumpur
6.lengkap semula
7.merdeka
8.1000 tahun (mahu hidup)
9.gelombang cinta
10.mendaki menara condong
11.mati hidup kembali

actually, menurut en bee..supposed to bee launching album is on 080808..tp x jadik ats sbb2 tertentu..x kisahla..yang penting, sape suke band ni, tunggu ape lagi, go & grab dis cd @ music store near u asap b4 sold out!! hehe..:p

0 comments: