Thursday, May 22, 2008

..::Menghitung Hari::..

Lagi 10 hari, hari itu akan tiba.makin dekat makin x tau apa aku rasa.berdebar?hepi?kumbang badak?sume ada bergaul menjadik satu perasaan yg ntahape2.sgt2 berharap dugaan yg bkl mendatang mmpu ditangani dgn baik..diterima dgn hati terbuka..oleh kami berdua.duduk berjauhan, sorang pntai timur sorang selatan, bisa saja dilanda masalah yg x diundang..setahun bukan la masa yg singkat..mcm2 boleh berlaku..smoge hati kami ditetapkan utk tidak berpaling pada yg lain.amin.

5 comments:

alifah@along said...

tetapkan iman..insyallah ma..berkekalan..amin...

Dzu Hata said...

no regret!
no turning back!
u can do it noma!
banzai!!!

..::daRia::.. said...

meklong : thanx along..insyaallah..aminn :)

dzu : yeah president!!:D
i can do it! chaiyok2!huhuhu

Cikpid said...

apa lagi noma..
pindahlaa ke selatan semula..aku pon syok..ade kawan..cewah..tibe jek..ko kene byk bersabar..tp aku tau ko ni tabah n sabar orgnye..mesti boleh kan????

..::daRia::.. said...

cikpid : ehehe..mmg aku akn pindh sayam..tp taun depan..:D leh la kita main msk2 sma2 lg nnti..erm..ye sayam..aku mmg tgh berlatih hikmat bersabar ni..nk menuntut dgn en babad leh?hehehe..yakin boleh!! :)